Inner beauty, slaap lekker?

http://www.beautygloss.nl…span-slaap-lekker-deel-2/

Dit artikel las ik laatst op beautygloss.
Het is iig de moeite waard om dit te proberen, ik heb het vannacht geprobeert en ik moet zeggen dat ik wel lekkerder dan normaal in slaap viel!
Wat vinden jullie hiervan en helpt het bij jullie?

nobody?

Tja, ik moet eerlijk bekennen dat ik altijd al heel gemakkelijk in slaap val, waar ik ook ben.

Ik heb die filmpjes even vluchtig bekeken, maar zoiets doe ik automatisch in mijn hoofd zegmaar, als ik wil gaan slapen. Even totaal een andere situatie in mijn hoofd creeëren, zorgen en piekerdingen opzijschuiven, en lekker in slaap vallen. (:

^haha okee.
Meestal slaap ik ook snel, maar omdat ik ziek ben lukt dat deze week niet. Die filmpjes zijn dan wel ideaal.

Ik snap het nut niet van al die filmpjes?

Als je dat in je bed voordat je gaat slapen kijkt, word je rustiger en val je dus sneller en dieper in slaap :relieved: Ik moet toegeven dat ik van sommige filmpjes wel denk van Wtf?

Haha zo raar. Normaal ben ik helemaal niet van de ‘zweverige’ dingen maar de stem van het meisje in het eerste filmpje geeft me echt een soort tintelend gevoel. Ik kan me voorstellen dat als ik dit voor het slapen kijk dat ik dan lekkerder slaap. Het zelfde als bij zo’n regen-cd.

Ja, dat vind ik ook fijn om te luisteren als ik niet meteen in slaap geraak (: Maar ik luister ook wel graag bijvoorbeeld naar een shoplog of ‘opgemaakt’-filmpje ofzo, eigenlijk alles waarin ze rustig praten (: