Inloopkast zolder

Hoi!

Ik ben dus van plan om de zolder vandaag/dit weekend op te ruimen en daar wil ik graag een inloopkast van maken.
De zolder is niet erg groot en hoog, het dak loopt naar elkaar toe in een punt, dus je kan eigenlijk alleen onder die punt staan. Zo een dak dus:

http://cdn4.welke.nl/photo/scale-610xauto-wit/clipper_1318509754_Slaapkamer-in-bruintinten-onder-een-schuin-dak.jpg

Nu heb ik dus wat inspiratie, tips en ideeën nodig om de rotzooi om te toveren tot een inloopkast haha :slightly_smiling_face:
Iemand ervaring, leuke foto’s of materialen?

Aan de schuine kant van het dak kan je planken neerzetten zodat je daar je schoenen neer kan zetten, of mooie sieradenkistjes kan neerzetten!

Ja, dat is wel een goed idee, dat ik een grote plank op de balk maak en daar schoenen en sieraden op kan zetten :slightly_smiling_face:
Dank je wel!

up :upside_down_face:

Kledingrekken neerzetten zodat je kleding net hangt alsof het in een winkel hangt. hoe zeg je dat xd

http://www.inrichting-huis.com/wp-content/afbeeldingen/inloopkast-oplossing-zolder.jpg

Ik dacht zoiets, onder de balken die aan het schuine dak zitten. Wordt de kleding dan niet nogal stoffig?

upperdepup :slightly_smiling_face:

:upside_down_face:

Iemand nog tips?

Je zou ook schuifdeuren kunnen plaatsen. Kost wel veel geld maar word het wel heel netjes. Zou ook aan een kant kunnen
Of plsnken en mooie dozen

scheid het af met een mooi gordijn ofzo, als het dan een keer een rommeltje is zie je het niet meteen :slightly_smiling_face:

Ja, een gordijn is slim!
Ik wil graag dat mijn vader dan onder zo’n balk een gordijnrails (zo’n ouderwetse) maakt waar ik dat kleding en een gordijn aan kan hangen :slightly_smiling_face:

Bedankt voor de goede tip!
Hele leuke avatar trouwens

Ik zou wel oppassen voor het zonlicht dat door de ramen komt. Daardoor kan je kleding verkleuren.

Ja klopt, maar er zit maar één klein dakraam, dus er kan niet veel direct zonlicht op komen, gelukkig :slightly_smiling_face: