Inloopavond Jumbo

Hai, ik heb een vraagje. Duuus laatst heb ik via internet gesolliciteerd als vulploegmedewerker bij Jumbo. Nou, ik kreeg dus vanochtend een mailtje met dat ik uitgenodigd ben voor een inloopavond, ergens volgende week. Ik moet kopie ID, pinpas, schoolrooster meenemen. Maar, wat is dit precies? Dan zijn er toch meerdere gesprekken en zo… Hoe kan ik me erop voorbereiden? En nodigen ze iedereen hiervoor uit of betekent het iets goeds, dat ik dat mailtje krijg?

Dankjewellllll.

Dat lijkt me wel dan, maar ik heb zelf geen ervaring ofzo.

Ik denk dat dit betekent dat, als zij jou goed genoeg vinden voor de vacature die zij open hebben staan, meteen al jouw gegevens willen hebben zodat er snel een contract kan worden opgesteld en dat je kan beginnen.
Dus op zo’n avond is het echt handig om al je gegevens mee te nemen, er representatief uit te zien en je beste woordje klaar te hebben! (: Succes.
Ik zou ook alvast van te voren bedenken wat je bijv. gaat antwoorden op de vraag waarom je daar graag wilt werken, en wat bijvoorbeeld je kwaliteiten zijn (samenwerken misschien, of je bent erg flexibel qua werktijden of zo).

Het betekent iig iets goeds, want een vriendin van me had ook gesolliciteerd bij de Jumbo en die kreeg niet eens een reactie. Wat je verder moet doen weet ik niet. :’)

Ah, dankjulliewel. Nog meer mensen? Tips? Een vriendin van me zei dat het gewoon een avond is met heel erg veel mensen en ze laten iedereen gewoon komen en zo, dus ik heb eigenlijk geen idee…

Inloopavond? Op mijn werk wil dat zeggen dat je gewoon mee gaat werken en je ingewerkt wordt dus, en die papieren zijn dan gewoon voor de baas/leidinggevende ofzo… Maar ik werk in de horeca en niet bij de Jumbo dus weet niet wat het daar inhoudt… Misschien kun je ef bij iemand op je school vragen die in dezelfde Jumbo werkt?