Inlegkruisjes..

Is dat slecht voor je?

nee?

Waarom zou dat slecht zijn?

Alleen als je ze te lang inhield dacht ik.

haha droog. Nja, denk niet dat ze het daarom maken.
Maar je moet die dingen ook niet altijd in hebben, dan is het wel slecht.

Iedereen zegt daar wat anders over geloof ik. Zelf weet ik 't het ook niet meer. Volgens mij is het zo dat dan bijvoorbeeld afscheiding daar op blijft liggen, en dan je vagina nog meer wilt reinigen en meer afscheiding produceert. Maar wanneer je het inlegkruisje vaak vervangt is er niks aan de hand.
Maar ik weet het niet zeker…

ok wtf als dat slecht zou zijn zou niemand dat dragen :"D

Als je iedere dag verwisselt is dat dan niet slecht?

waarom?

Gezondheidsplein.nl:

Het is heel normaal dat vrouwen last hebben van afscheiding. De vagina wordt vochtig gehouden door afscheiding van de baarmoedermond en de vaginale weefsels. Afscheiding heeft normaal gesproken een prettige, milde geur en ziet eruit als een eiwit- of melkachtige crème. Dit is afhankelijk van het moment van de menstruele cyclus. Alleen de hoeveelheid afscheiding verschilt per persoon. Iedere dag een inlegkruisje gebruiken is onverstandig, het is beter om katoenen ondergoed te dragen. Zolang de afscheiding niet drastisch verandert van kleur, geur of hoeveelheid is er niets aan de hand.

En als je het gebruikt: vaker dan 1 keer per dag verwisselen!

^afscheiding heeft een prettige geur? :'p

^ hahahaha omg xd

iel een prettige milde kleur? nou dan weet ik niet wat voor afscheiding diegene die dat schrijft heeft, maar als ik het heb ruikt het absoluut niet prettig en mild. gewoon HORROR. :frowning_face:

hahaha wat vrouwen allemaal moeten doorstaan…

Haha nou mannen schijnen het ook te hebben, maar dan heet het smegma. :nauseated_face:

Ja, idd. Maar bij mannen is het niet zo erg als vrouwen. Zij hoeven iig geen inlegkruisjes te gebruiken xD

haha uh ja het is een citaat van gezondheidsplein.nl. heb het ook niet verzonnen.

niet helemaal waar. bestaat ook voor mannen.

hahaahahahahahaha just for men inleg kruisjes (:

Tena gentleman ultra mini. :slightly_smiling_face: