inlegkruisjes strings

hallo allemaal, misschien een domme vraag van mij, maar goed domme vragen bestaan niet zeggen ze.

Ik heb maatjes S en XS van strings en die van de hunkemuller. Nou zijn die echt héél klein… en van kant.
Nou zit ik dus te denken, kunnen daar eigenlijk wel inlegkruisjes in. En dan wel zo dat je het niet ziet…( ook voor je vriend hahha :’) )
Want anders hoef ik ze namelijk niet te kopen.
Dus iemand ervaring?

Je hebt speciale inlegkruisjes voor strings.
Maar eerlijk is eerlijk; die dingen zitten (bij mij) echt voor geen meter!
Het is altijd passen en meten…
.
Tegenwoordig gebruik ik alleen nog maar tampons, dan hoef je alleen een touwtje te verbergen haha

Ja maar ik gebruik die inlegkruisjes dan meer voor na de seks zeg maar…

Mm dus het is niet echt een succes, zijn ze vaak te groot?
want mij leek het dus ook nou niet echt geweldig :’)

Haha bij mij wel, ik heb ook maar een heel klein maatje!
Maar ik ben sowieso geen fan van maandverband

Maar hoezo voor NA de seks? Je hebt seks terwijl je ongesteld bent? Ik snap het niet helemaal, sorry…

Inlegkruisje is iets anders dan maandverband :wink:

als ik ongesteld ben gebruik ik ook gewoon tampons.
maar gewoon tussendoor welleens inlegkruisjes. Voor nouja alle vrouwen snappen wel voor wat lijkt me.

Inlegkruisjes, maandverband…één pot nat.
Je snapt wat ik bedoel, of niet :wink:?

Je kan toch beter gewoon even naar de wc/sperma wegvegen ipv een inlegkruisje gebruiken? :’)
Anyways, ik vind die dingen echt vreselijk zitten. Ik ben sowieso geen fan van inlegkruisjes, gebruik eigenlijk altijd een tampon (als ik ongesteld ben dan he, niet na de seks :'D )

Ja dat doe ik ook altijd hoor haha, maar soms komt er na een hlafuur nog van alles uit zetten… :’)

haha ja verder vind ik ze ook echt vreselijk zitten. maar ga op vakantie en kan moeilijk een berg strings mee gaan nemen, dan denkt mijn moeder ook als ze gaat wassen wat voor mega veel ondergoed ik gebruik :’)

je hebt speciale inlegkruisjes voor string, maar die zitten voor geen meter en zijn na 10minuutjes al verschoven als je ze goed hebt liggen!

oke ik haal ze dan wel niet. Het leek mij nou ook niet echt wat haha.