Inktbesparend lettertype!

[i]Jaja, er bestaat een lettertype dat tenminste 20% minder inkt verbruikt (bij het printen) dan de andere lettertypes. Ik kwam het heel toevallig tegen en ik heb hem even voor jullie getest.

Het idee hiervan is, dat er allemaal heeele kleine gaatjes in de letters zitten waardoor er een hoop inkt wordt bespaard.
Het heet Ecofont, en op de site hieronder kan je het heel betrouwbaar en veilig downloaden:[/i]

http://www.ecofont.eu

[i]Bij mij duurde het downloaden 2 seconden, en op de site staat duidelijk uitgelegd hoe je hem toevoegt aan je Word-lijst.
Ik had hem al met al binnen 1 minuut.

Ik heb snel wat uitgeprint, en het is gewoon even goed leesbaar als altijd!
Als je heel dichtbij kijkt zie je inderdaad kleine witte gaatjes zitten, best grappig :stuck_out_tongue: Maar je ziet het écht niet als je gewoon leest!

Ik vond het zo’n leuk idee,
daarom dacht ik: laat ik dit eens op Girlscene zetten.
Echt superhandig voor als je grote werkstukken uit moet printen![/i]

Haha, wel leuk.

Best handig onze inkt is altijd zo snel op!

Hha, echt tof dat je dit hier plaatst!
Had echt geen flauw idee dat dit soort lettertype bestond xD

haha handig onze inkt is ook vaak op omdat ik altijd alle werkstukken moet uitprinten :’)

Haha, ik ook niet.
Onze inkt is ook altijd zo snel op omdat ik en m’n zussen zoveel moeten printen.
Nou het kwam: ik had een verslag dat net niet op 2 blaadjes paste,
dus ik vroeg me af wat eigenlijk het dunste/kleinste lettertype was. Ik natuurlijk Google’en want ik kwam er niet uit, en toen vond ik dit :wink:

handig =)

Handig! Leuk dat je het aan ons meegeeft!:smiley:

handy haha

Handig! wist helemaal niet dat er zoiets bestond…

leuk! heb het meteen erop gezet :grinning:

Echt leuk. Net gedownload.x

handig!

ik heb meteen de link in mijn msn naam gezet.

Handig, maar ik vind de vorm zegmaar niet zo mooi :wink:
Ik print altijd uit in snel concept, dat kost het volgens mij ook minder inkt (en minder tijd).

Bij mij zie je wel de puntjes erin zitten :frowning_face: Maar ik vind het wel een tof idee!

Edit
Jeuj, als ik iets uitprint dan zie je de stipjes niet :grinning:

handig!

Wat handig!

Dat vind ik echt slim. xD

Wat een goed idee:D:D