'Inkijk' (fietsen met een rokje)

Ik denk dat veel mensen dat probleem wel kennen.
Maar ik heb een vraag, zijn er geen korte leggings of zo te koop, wat je onder je rokje kan dragen maar wat niet uitsteekt/zichtbaar is? Maar wat er dus wel voor zorgt dat je geen inkijk hebt als je met een rokje fietst? Dus eigenlijk gewoon een hele korte legging, maar wel iets dat meer is dan een onderbroek. Bestaat dat?

je hebt wel van die sportbroekjes, die hadden wij vroeger altijd bij minis bij de handbal?
die zijn zwart of donkerblauw en kan je kopen bij de scapino of bristol ofzo
maar ik denk dat dat wel een beetje warm is, weet ik niet precies.

Als ik uitga ern ik doe een kort rokje aan, doe ik er altijd een nog korter spijkershortje onder. Ziet niemand :slightly_smiling_face:

Fietsbroek

een shortje?

zo’n wielrenners broekje ofzo?
Ik had zelf altijd op vakantie een heel kort zwart broekje onder m’n jurkje, omdat anders iedereen m’n kont zag als ik een trap op liep haha

Ik ben daar ook altijd bang voor, maar ik doe meestal een panty aan als ik naar school ga, dus zie je het waarschijnlijk niet zo erg.
Maar, voor de rest weet ik niet echt iets…

Ik draag met volleybal altijd een heel erg strak kort broekje, een soort van hele korte legging dus. Misschien is dat iets? Kun je kopen bij de scapino en dan bij de sportafdeling.

Ik heb ook van die broekjes, van de zeeman.

Ze hebben toch ook van die fietsschermen? Die je dan aan de onderkant van je stuur kan hangen. Was ooit bij het beste idee van Nederland. Was alleen al op de markt ofzo. Maar kon nu zo snel even niks vinden.

je heb iid van die korte strakke fiets/sport broekjes kan je wel in veel winkels krijgen die sportkleding verkopen of bij de zeeman zoals hierboven is verteld…

of gewoon een boxer eronder aan doen?(zelfde idee)

of iid die fietsrok die zal ik gewoon via internet zoeken want ik heb het nog niet in winkels gezien maar die doe je om je steur en dan zie je dus niets…

Doe gewoon een zwarte boxer aan.

ik doe er altijd een kort stoffig broekje van de hm onder,
of gewoon een zwarte onderbroek met wat langere pijpen.

Ik doe gewoon mn volleybalbroekje eronder

Ik heb een oude legging afgeknipt!

Ik doe er meestal gewoon een (zwarte) boxer onder.

een mannenonderbroek! :]

ik ben daar ook altijd bang voor. maar ik dacht: je doet gewoon een legging aan, en als je op school aankomt, dan doe je het in de wc weer uit. en inderdaad een zwarte boxer.

dubbele onderbroek,.?
wel een grotere dan hea. :grin:

boxers ftw