'Inkeping' onder heup

Oke, ik heb een beetje vreemde en onduidelijke vraag voor jullie want ik heb geen idee of mijn ‘probleem’ een naam heeft. Daarom een verduidelijkend plaatje haha.

Onder mijn heup heb ik een soort inkeping en daarna begint mijn bovenbeen. Die inkeping zit ongeveer bij de zijkant van mijn onderbroek waardoor het net lijkt alsof hij te strak zit en vet afknelt. Maar ik heb daar gewoon geen vet zitten. Zelf vind ik het in een bikini er gewoon vreemd uitzien maar het is niet dat ik er echt problemen mee heb. Ik vroeg me gewoon af of meer meiden dit hebben.

Je bedoelt dat je het bot zegmaar ‘ziet’ met inkeping? Zo ja, dat heb ik ook.

Haha oké, ik zal het wel extreem hebben of het niet zien bij anderen.

Nou, ik heb zeg maar vet op mijn heup zitten, daaronder niet maar juist die inkeping, en daaronder weer vet van mijn bovenbeen.

Haha ja dat bedoelde ik. Heb ik ook, best wel erg. Ik dacht altijd dat het lag aan hoe ik staan. Ik sta zegmaar met mijn voeten naar binnen (knieen ook een beetje) en als ik dat allemaal recht/normaal doe, is het al een stuk minder.

Ik heb dat ook! Vind het echt niet mooi.

Ik heb het ook hahaha, ik dacht altijd dat dat normaal is?

Dat heb ik ook. :stuck_out_tongue: Het is niet mooi maar volgens mij heeft bijna iedereen dat wel.

haha, dat heb ik ook. overigens heb ik ook dat mijn ribben erg uitsteken, ik heb nog net niet een extra paar tepelloze borsten… stomme botten ook!

Ik heb dat ook.
Volgens mij veel vrouwen en meisjes.
Uitstekend heupbot is mij verteld.
En inderdaad lijkthet alsof je onderbroek te strak zit.

Jep heb ik ook helaas, daarom draag ik niet meer van die heupbroeken want dan lijkt het gelijk of je een hele vetrol hebt terwijl dat niet zo is haha.

Ja heb ik ook, volgens ij is dat best normaal :cold_sweat:

Ik heb het niet, maar als je het zo erg vindt kun je toch bovenbeen- en lovehandle-oefeningen doen zodat het wat minder opvalt?

Nou, ik vind het inderdaad niet geweldig mooi, vooral als het inderdaad lijkt op een vetrol bij een heupbroek haha.
Maar mijn figuur is redelijk slank en strak dus ik denk niet dat zulke oefeningen mij gaan helpen. Het is meer alsof er meer vet bij hoort dan eraf haha.

Heb ik ook last van, ik draag dan ook nooit low waisted broeken of strakke jurkjes dan valt het té veel op…

Jep ik heb het ook. Toen ik erachter kwam dat bijna al mijn vriendinnen dat hebben vind ik het niet zo erg meer.

Heb 't ook, maar bij mij is het veel minder geworden door flink te sporten, en dan met name bovenbenen trainen. Als je bovenbenen gespierder en voller zijn valt 't minder op.

dat hoort toch gewoon?