Hee, ik heb echt jullie advies nodig want ik voel me elke dag maar rotter. Mn vriend is de laatste tijd zo drukdrukdruk met alles, hij smst amper en hij is altijd bezig (of met school, of met vrienden). Gisteren zat ik ergens mee, ik vertelde het aan hem via sms en hij werd boos omdat ik chagrijnig was. En vervolgens zei hij dat hij het niet leuk vond om met me te praten op deze manier. Echt wtf, je kan je vriendin toch ook wel steunen? En daarna deed hij wel weer gewoon normaal, maar hij heeft z’n excuses niet aangeboden en volgens mij is hij dat ook niet echt van plan. Verder smst hij nooooit meer uit zichzelf en het voelt echt rot, wat kan ik het beste doen?
Vertel het hem IN HET ECHT dat je ermee zit en dat je graag wilt dat hij zoiets niet meer doet.
met hem erover praten, op een rustig moment, zonder boos te worden.
Ja maar ik krijg amper de kans en op school is het ook niet erg handig haha
Ja tuurlijk, maar de laatste tijd niet dus omdat hij geen tijd meer voor me heeft :’)
Slaat hem en zeg dat hij maar tijd vrij moet maken :’)
Waarom is het niet handig op school? Als dat d elaatste tijd de enige plek is waar je hem ziet, zal het wel moeten. Vraag hem in de pauze ff mee naar buiten/het schoolplein af, of in een tussenuur. Of na school. En praat erover. Als hij ziet hoe je er echt over denkt dan zal hij het heus wel beter opvallen. En anders is het n eikel.
Kan niet in een tussenuur of na school, want onze roosters zijn verschillend… En in de pauze heeft die wss toch geen zin om te praten
Ik zou het sowieso niet via de sms zeggen. Ik zou hem een keer gewoon opbellen in het weekend, en dat je hem wilt spreken over een aantal dingen. Je moet niet meteen boos worden op hem dat hij je nooit meer smst en druk is. Laat hem eerst gewoon aan het woord waarom dat hij niet meer smst (en andere dingen), en bespreek elkaars wensen .
Omg wauw hij smst wat een wonder
Ik zou inderdaad even facetoface met hem praten, gewoon een keer afspreken en niet op school.
Wat smst hij? :’)
Hij smste: Goedemorgen(l) waarop ik antwoordde dat het onderhand al middag was. En daarna zei die dat die ging fitnessen en ja that’s it haha.