Initiatief nemen?

Hey hey,

Voelt een beetje vreemd om er een topic over aan te maken, maar ik ga het toch doen.

Mijn vriend vindt dat ik soms weinig initiatief neem wat betreft seks. Dit klopt ook wel. Het is niet dat ik niet wil, maar toch een beetje dat ik ‘gewend’ ben dat hij dat doet. Het is niet zo dat ik daar een beetje ga liggen van ‘Yo succes he!’ het is meer de weg er naar toe. Hij maakt altijd de eerste move, als hij dat eenmaal gedaan heeft ga ik er wel in mee en komt het initiatief voor nieuwe dingen van ons beiden, daar zijn we ook allebei tevreden over! Ik kan ook prima teasen e.d., vindt hij hartstikke leuk.

Alleen die stap naar hem echt verleiden als hij met z’n hoofd nog bij de boodschappen zit om het zo maar te zeggen, die neem ik nooit echt… Ben nooit zo’n soort vrouw geweest, ik ben meer van het een klein beetje subtiel uitdagen en dan ‘afwachten’. Het blijven toch mannen, die zijn ook niet zo moeilijk te verleiden :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nu hebben we vrijdag een verjaardag en ik slaap bij hem. Ik wil op een leuke manier eens initiatief nemen. Iemand nog leuke/spannende ideeën? Hem een beetje opgeilen met aanrakingen en dingetjes in zn oor fluisteren, zo ver ben ik wel al, maar ik bedoel echt iets leuks/nieuws/spannends!

Liefs

Trek iets leuks aan en ga voor m staan. Neem dan de leiding. Idk genoeg dingen om te doen.

Wat heb je nu uiteindelijk gedaan gisteren?