Initiatief nemen

Een jongen en ik vinden elkaar al best wel lang leuk, maar we wonen best wel ver weg van elkaar en hij wilt geen relatie omdat die het daarmee moeilijk gaat krijgen. Maar ik ga dus best vaak naar hem toe omdat ik ook bevriend ben met zijn zusje, alleen we worden allebei super verlegen als we elkaar zien en er vallen veel stiltes enzo. Het is daardoor niet verder gekomen dan een knuffel en ik vind dat best jammer omdat ik hem dus zo weinig zie en ik heb het daarover met hem gehad via whatsapp maar dan doet hij weer van “zoenen vond ik prima hoor” maar dat doet hij altijd achteraf… Hoe zorg ik ervoor dat ik of hij meer initiatief neemt?

door het gwn te doen!
maak hem gek op jou, verleid hem mijn vriend woont ook 73 km van me vandaan. je moet het gwn doen, als je wat heb ga je toch in de weekenden naar hem toe en hij naar jou, en dan ga je echt verheugen op elkaar, waardoor het niet zo snel saai word omdat je elkaar elkaar elke dag ziet.

Pfoeh, ik kan wel begrijpen dat hij zo’n relatie moeilijk vind, ikzelf wil dat absoluut niet en ik begin er gewoon niet aan, hoe moeilijk het ook is. Maar als jij het toch graag wil, kun je hem proberen over te halen, misschien verandert hij van gedachten?

idd, gwn doen. Ik heb zelf een goede vriend waarvan ik het idee had dat hij me al een tijdje leuk vond. Ik vond hem ook wel leuk en een avond gaven we elkaar een knuffel en ik dacht, ik doe het gwn. Dus ik keek hem aan, hij keek terug en toen zoende ik hem. Was best wel zenuwachtig maarja, uiteindelijk wel blij dat ik het had gdn.
Als die jongen dat zelf op whatsapp zegt, zou ik het gwn doen, hij vindt het vast leuk;)