Inhouden op vakantie of niet?

Hoi meiden,

ik zit al een paar weken met een ‘probleem’. In de meivakantie heb ik een hele leuke jongen op vakantie ontmoet. Op het begin was ik nogal terughoudend maar later zat ik van whatever ik ga er gewoon voor, heb uiteindelijk een hele leuke tijd met hem gehad. Hij is trouwens 20 en ik 17. We hebben bijna dagelijks contact en proberen eens per week te facetimen. Ook is hij van plan aan het eind van november een paar weken hier in NL te blijven. Nu ga ik over twee weken met vrienden naar Albufeira, zij zijn van plan helemaal los te gaan en ook gewoon met jongens etc. Ikzelf zou dat eigenlijk ook graag willen maar voel me toch verplicht om bv geen jongen te zoenen omdat ik hem heb en hem niet wil kwetsen. Maar aan de andere kant, we hebben geen relatie dus… Mijn vriendinnen zeggen dat ik gewoon met hun mee moet doen, het is ten slotte vakantie en we gaan vieren dat we allemaal geslaagd zijn… Ik vind het heel lasting, wat denken jullie?
Sorry voor dit lange bericht haha :flushed:

Jullie hebben geen relatie, dus ik vind niet dat je ‘verplicht’ bent je in te houden. Maar als je er geen fijn gevoel bij hebt om met andere jongens dingen te gaan doen, moet je het niet doen. Als je er wél een fijn gevoel bij hebt, doe wat je niet laten kan.
Doe gewoon waar jij je goed bij voelt en laat je niet te veel leiden door anderen.

Ik denk dat je goed na moet denken of je hem ermee kwetst en of je dat wel wil. Je kunt ook zonder jongens te zoenen vieren dat je geslaagd bent, toch?

+ Jullie hebben geen relatie, dus je bent nog vrij in wie je zoent of niet.

Ik ben het eens met Feuerwerk.

Bespreek het anders met hem? Dan is het iig open.

En eerlijk :slightly_smiling_face:

Je hoeft toch ook van te voren niet te beslissen of je met een jongen gaat zoenen of niet? Ik zou gewoon kijken hoe het loopt en hoe je je er op dat moment over voelt.

Ik zou het bespreken en misschien kijken hoe serieus jullie zijn?