inholland : mem

Hi,

ik wil al heel lang media en entertaiment (MEM) opleiding gaan doen!!
Alleen deze is bij inholland te doen! Inholland staat bekend als een niet een hele goede school.
Iemand ervaring met deze opleiding/school??
Ik wil wel zeker weten dat ik die opleiding straks niet voor niets doe!

Het is geen slechte school. Ze hebben slechts tijdelijk een dipje gehad over hun reputatie door het nieuws, maar dat krikken ze wel weer op.

[i]nou kijk mijn tante werkt bij een heel groot bedrijf in rotterdam. En zei zegt als er mensen komen soliciteren naar een baan en als ze dan zeggen dat ze van inholland komen dat ze dan niet eens op gesprek hoeven te komen omdat in holland met de diplomas heeft geshoemeld. Dus mensen die eigenlijk net niet genoeg hadden gedaan voor een diploma die hebben er wel een gekregen. Daarom nemen ze mensen daarvan niet aan. Als die mensen er toch willen werken dan moeten ze opnieuw een opleiding gaan volgen en met een ander diploma terugkomen.

Dus je moet eigenlijk wel goed zoeken of anders naar je decaan gaan om te vragen of het niet op een andere school ook kan want straks doe je je opleiding voor niks en dat zou zonde zijn.[/i]

Ze hebben niet voor niets een slechte reputatie…
maar ik heb geen ervaring ofso
maar ik zou het niet doen…

als je inholland intypt bij de zoekfunctie krijg je er ook nog een paar over inholland alleen sommige zijn een beetje gedateerd
misschien kan je daar nog kijken

ik zou dat mooi niet doen, het is niet eens meer zeker of de diploma’s wel tellen, ga gewoon op zoek naar een andere school met deze opleiding, die zijn er wel.

Ik zou iets anders kiezen. Kan het echt niet op een andere school?

Ik denk niet dat je bij bedrijven veel kans maakt als je komt met een diploma MEM van InHolland. Als er eentje van Inholland komt en een van een andere school uit Rotterdam, zullen ze degene van de andere school wel nemen denk ik. Zo zou ik tenminste wel denken als bedrijf zijnde.

Ik zou toch op zoek gaan naar een andere school als het mogelijk is… en anders maar wel gewoon doen, als het echt iets is wat jij wilt moet je ervoor gaan.

Maar tegen de tijd dat jij klaar bent met je opleiding gaat het echt wel beter. Ze hebben nu al genoeg op hun op gekregen, dus t kan alleen maar beter gaan.

Dit was mijn probleem ook dus heb ik met mijn decaan gepraat. Hij zegt dat het geen kwaad kan als je bij InHolland gaat studeren, omdat er nu een nieuw bestuur is die alles nu streng moet controleren. Wat inholland heeft gedaan, komt vast wel vaker voor, alleen lekt het dan niet uit.

Maar alsnog wil ik nu niet meer naar inholland vanwege de verhalen van studenten, het blijkt echt een rommeltje te zijn, bijvoorbeeld het kwijt raken van cijfers etc.

Stenden heeft ook MEM, misschien moet je daar eens kijken.

In Breda heb je de opleiding ook, op de NHTV. Dit is de engelse versie van de opleiding & staat stukken beter aangeschreven. Ik zou daar is een kijkje nemen.

alleen bij HAARLEM was er een probleem.
Niet alle scholen zijn dan meteen slecht.
Ik zit zelf in Rotterdam op Inholland en volg de studie Communicatie.

Ik denk niet dat je meteen afgeschreven staat voor de rest van je leven alleen maar vanwege een INHolland diploma.

(sorry, dit frustreert mij)

Lijkt me sterk dat InHolland meteen slecht is hoor!

Je hebt die opleiding ook bij Stenden, in Leeuwarden btw.

Ik wil die opleiding ook gaan doen! Mijn decaan zei ook dat ik het gewoon kan doen. Ik wil het ook gewoon graag proberen…

Het is best een goede school hoor, op zich. Ik hoor wel dat heel veel mensen die opleiding toch nog willen doen. Maar er is geen loting volgens mij.

yaay, ik ga denk ik ook even met mn decaan praten of het een goede beslissing is. 2 leraren van mij keuren die school sowieso al af :confused: en toch blijf ik het een leuke opleiding vinden. Anders ga ik gewoon naar Leeuwarden of Breda.

Ik zou het niet doen. De opleiding is waarschijnlijk wel gewoon goed, maar door dat gedoe met die vals afgegeven diploma’s is je InHolland diploma bij werkgevers niets meer waard.
Ik ken mensen die daar nu last van hebben terwijl ze 4 jaar hard gestudeerd hebben.

ik vind dat al dat gedoe over inholland zo overdreven. Als je naar de elsevier scholenuitslag kijkt scoren ze echt niet slecht. Al zou ik misschien bij de opleiding MEM in Haarlem wel mijn twijfels hebben. Ik wil de opleiding communicatie op inholland Rotterdam gaan doen en deze lijkt mij hier veel leuker dan op andere scholen. Er is trouwens ook gezegd dat men daar orde op zaken gaat stellen dus het kan alleen maar beter worden toch haha. Gewoon doen dus.

Mijn leraren hadden er trouwens niks op tegen als ik naar die school ging, ook omdat hij gewoon goed scoort. Ik bedoel, geen enkele hogeschool is perfect en het is jammer dat ze pas geleden zo negatief in het nieuws zijn geweest door die diploma’s.

Mijn leraren hadden er trouwens niks op tegen als ik naar die school ging, ook omdat hij gewoon goed scoort. Ik bedoel, geen enkele hogeschool is perfect en het is jammer dat ze pas geleden zo negatief in het nieuws zijn geweest door die diploma’s.

Ik kan het me eerlijk gezegd moeilijk voorstellen dat het mensen nog zoveel kan schelen dat er “in 2010 eens met diploma’s is gesjoemeld” tegen de tijd dat jij je diploma in ontvangst neemt. Dan is dat allang opgelost en passé.