inHolland Diemen of NHTV?

Hallo meiden,
ik zit nu in havo 5 dus word het tijd om over een opleiding te
denken. Nou leek HBO Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs mij
wel erg leuk. En aangezien Diemen veel dichterbij ligt voor mij als Breda,
zou ik daar misschien wel heen willen. Anders zou ik namelijk op kamers
moeten en dat zou ik wel erg leuk vinden, alleen denk ik niet dat ik dat
kan betalen.
Maar ik hoor veel slechte verhalen over inHolland. Dus vroeg ik mij
af of iemand van jullie op een van deze scholen zit en of wat ervan
vind?

Ik ga deze zaterdag trouwens ook naar de opendagen zodat ik ook mijn
eigen mening over de scholen kan vormen, maar ik was ook wel benieuwd
wat de mensen die ook echt op een van deze scholen zit ervan vind.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
xxx

Ik zit bij Inholland. Mijn opleiding behoorde alleen niet tot die ‘slechte’ opleidingen, dus daar kan ik niet veel over zeggen. Inholland staat nu onder streng toezicht, dus het zal nu vast wel beter zijn.

Okee, nou in ieder geval bedankt voor je reactie. :relieved:
Mag ik vragen op welke locatie je zit? En hoe vind je die school? Word alles
goed georganiseerd?

Ik heb je genote!

Ik zou meteen zeggen NHTV… Bij Inholland zullen misschien niet alle opleidingen zo slecht zijn als toen in het nieuws was, maar goed is het zeker niet. NHTV staat juist hartstikke goed aangeschreven, dus ik zou het wel weten!
Maar ja, als je het echt niet kunt betalen om op kamers te gaan en het niet op reisafstand is, heb je niet echt een keuze. :stuck_out_tongue: Zet de kosten eens voor jezelf op een rijtje, dan zie je het snel genoeg…

ik wil volgend jaar ook naar NHTV toerisme managment, het lijkt me echt een hele leuke school. binnenkort is een meeloopdag, misschien dat je dat kunt proberen. dan weet je sowieso ofdat je die school iets vind?

Ik zou persoonlijk niet zo snel voor inholland kiezen. Slechte naam dus je kan er op worden afgerekend als je solliciteert en je hebt een diploma van inholland

Denk hetzelfde.

Ja ik wil inderdaad binnekort ook nog een keer bij NHTV gaan kijken. Bedankt voor de tip!

Bedankt voor jullie reacties!

Is er nog iemand die op een van deze scholen zit?

ik heb juist mindere verhalen over NHTV gehoord, maar dat komt misschien omdat ik wat mensen ken die daar hun opleiding volgen. Ik geloof niet dat je nog bang hoeft te zijn voor InHolland ofzo, die school wordt nou zo goed gecontroleerd…

Mindere verhalen over het NHTV? Dat zal wel meevallen hoor… De hotelopleiding van het NHTV staat op nummer 1. Daarbij zou ik al helemaal niet meer voor InHolland kiezen, vanwege de slechte naam. Ik denk dat je veel minder snel aangenomen zal worden met 'n diploma van die school.