inhammen

heeii,
ik had een vraagje… ik heb eigelijk al mijn hele leven last van inhammen. ik heb daarom ook liever geen staart in enzo. maar nou zie ik al heel lang dat er in die inhammen haartjes gaan groeien en ik was natuurlijk helemaal blij. maar dat is denk ik al iets van een half jaar geleden en ik heb nou niet echt het idee dat die haartjes echt zijn gegroeid. heeft iemand tips dat dit misschien sneller gaat groeien? of een ander idee tegen inhammen. laats vroeg ik het aan een hele goede vriendin of het heel erg was, maar ze zei dat ze het nog nooit eerder had gezien. maar jaa zelf stoor je je er dan weer aan he?! lastig lastig!!
xxxxx :couplekiss_man_woman:

Hoi hoi!
Ik snap wat je bedoelt, ik heb ze ook!
Je bedoelt op je voorhoofd zeker en dan aan allebei de kanten.
Ja heel vervelend. Bij mij groeien er nu babyhaartjes.

Wat bij mij heeft geholpen om dat probleem voor mezelf minder op te laten vallen is mijn scheiding in het midden zetten. Ook een staart doe ik in met een scheiding.

Als je een andere oplossing hebt gevonden, hou me op de hoogte!

Ben benieuwd

xx :hugs:

slim alleen vind ik een middescheiding echt niet bij mij staan! maar ik hou je op de hoogte!! xx

Haha!

Ik vond het eerst ook niet mooi staan, maar gepaard met een nieuw kapsel was het toch een goede oplossing!

xx :hugs:

Ik weet niet precies hoe ik me dit voor moet stellen.
Zou je misschien een foto willen sturen?
van bijv alleen de bovenkant zodat de inhammen te zien zijn maar jij nog steeds onherkenbaar bent als je dat liever hebt.