Ingrediënten Kruidvat Young Face

Ik ben bezig voor school… En ik moet de ingrediënten hebben van
KRUIDVAT YOUNG FACE - 3 in 1 Huidzuiverende Wascrème
KRUIDVAT YOUNG FACE - Klei Masker
Weet iemand waar ik die kan vinden? Op internet? Of heeft iemand deze producten thuis liggen en kan even een fotootje van de ingrediëntenlijst maken? Maak jij mij heel blij mee :stuck_out_tongue: Want ik moet het morgen inleveren…

Misschien op de website zelf? Anders toch echt zelf naar de winkel morgenochtend :slightly_smiling_face: Succes

google het?
maar ik heb geen idee , sorry.
up voor jou.

Nee op de site staat niks en google leverde mij ook niks op… En morgen zijn de winkels pas om 1 uur open XD Kutzooi.

waarom heb je het dan niet eerder gedaan?
sorry, daar heb je natuurlijk niks aan. maar goed, ik zou even op de site van het kruidvat kijken misschien?

Je had er wel beter wat eerder aan kunnen beginnen. Ik heb trouwens wel iets van 't kruidvat, maar dat is… young face huidzuiverende scrubschuimgel.

Ooh die is ook goed… Zou je een foto willen maken van de ingrediënten? En ja ik weet het, had veel eerder moeten beginnen… Maar goed zo gaan die dingen he… Uitstellen en uitstellen… Zucht.

ik herken het uitstellen, haha

@ blushflush, ik weet niet wat je zei @ quote, want ik kan het niet lezen (girlscene doet raar bij mij).

Nu wel? :stuck_out_tongue: Ik zie het zelf wel nl.