Ingewikkelde situatie:(

-

Heeft hij ook een duidelijke reden gegeven waarom hij toen opeens niet meer wilde afspreken?

Ik stel voor dat je echt face-to-face met hem gaat praten. Dus ik zou eerst gewoon ergens afspreken om te praten. En als hij dat wel wil, dan zou ik zeggen: Ja weet je, er iets wat me dwars zit en dat is jou rare gedrag. Eerst vond je me leuk (en dat liet je duidelijk merken), maar daarna laat je me keihard vallen? Ik snap er niks meer van, dus wat is de reden dat je zo doet?

Hopelijk heb je hier wat aan.

thanks voor de reacties! hij heeft geen duidelijke reden gegeven waarom hij geen contact meer wil. En ik denk ook dat face to face contact wel het beste is. Maar hoe? ik weet niet waar hij woont en ik ben bang dat hij gaat zeggen dat ik moeilijk doe enzo…

Ik zou eerst zorgen voor meer duidelijkheid. Misschien was er iets aan de hand in de tijd dat hij geen contact meer met je wilde, je weet het niet. Dan zou ik er nog voor gaan, als hij een ‘goede reden’ heeft. Je bent stapelgek van hem, dus zou de hoop niet zomaar opgeven. Maar als hij zo raar blijft doen, dan is hij het niet waard.

Goed trouwens dat je hebt gezegd dat je hem tot nu toe alleen met uitgaan wil zien. Zou nu niet met hem gaan afspreken, al doet hij lief. Kans is groot dat je gekwetst word, snap je?

jah duidelijkheid is idd wel handig. Ik wil graag met hem praten nu, hij is online. Maar wat moet ik zeggen? ik begon de laatste keren telkens het gesprek. Moet ik wachten tot hij met tegen me praat? En als ie me echt leuk vind, en telkens aan mij denkt zoals hij zegt, dan moet ie toch een keer beginnen met praten?

jezus man, wat raar. opeens, bam, uit het niets ’ ik wil geen contact meer '. je schrikt je rot! hmmm, ik ben het met boven eens, als hij een goeie reden had dat kan je 'm nog een kans geven.

okee ten eerste is hij een onwijze sukkel, maar goed je weet niet wat er aan de hand is waarom hij opeen sniet meer wilde.
daarnaast had je het nooit tegen je ouders en vriendinnen moeten zeggen, dat moet je echt een beetje leren. Hoe meer negatieve dingen je over je crush/vriend zegt, hoe meer zij een hekel aan hem krijgen, want zij krijgen die lieve dingen die hij tegen je zegt niet mee dus zij krijgen een zeer negatief beeld van hem en zullen jou daardoor niet begrijpen.
wat jij nu moet doen is het gewoon even laten en laat hem maar naar jou toe komen. laat je niet meer in je zak schijten en ga er vanuit dat ie toch weer afzegt. als hij toch af wil spreken of je ziet hem tijdens het uitgaan en het blijkt toch te klikken en jullie willen n relatie, dan kun je voor je ouders en vriendinnen een soort smoes verzinnen met de reden waarom hij opeens geen contact meer wilde. (zn oma was toen overleden, zn ex zocht steeds contact etc) zodat zij die actie weer een beetje vergeten. daarna vertel je nooit meer iets negatiefs over hem(als het tenminste niet iets serieus is, bv lichamelijk geweld etc meteen melden uiteraard!!!) maar kleine dingetjes als botsingen tussen julie moet je gewoon samen op leren lossen:D

Praat tegen hem. Je wilt duidelijkheid waarom hij opeens zo doet. Anders gewoon contact verbreken, dan kun je je storten op iets anders. De verleiding is groot om echt verslaafd te raken aan zijn lieve complimentjes, maar als hij je laat vallen, is het ook heel hard en moeilijk voor jou.

Ik weet niet hoe hij is, en hoelang jullie nu contact hebben, maar als je duidelijkheid wilt, spreek snel af. Dit klinkt vreemd, maar zodra hij zijn interesse in je verliest of wat dan ook, gaat hij het weer zeggen dat hij niet met je wilt daten, en begint alles van voor af aan. Als je je eigen verhaaltje leest, klinkt het niet als een spelletje? Hij geeft en geeft complimentjes, jij voelt je gevleid en blij. Dat weet hij, zo zijn alle meisjes, en hij krijgt van jou ook complimentjes terug [waarschijnlijk] waardoor zijn ego groeit. Na een tijdje is hij het zelf zat en maakt een punt achter jullie contact/relatie. Hij blijft zelfverzekerd achter en jij bent helemaal van streek.

Wow dat ‘vertel nooit wat negatiefs over je crush’ ga ik echt zeker onthouden! nu is t idd moeilijker :frowning_face: Ik ga vrijdag uit, dan zie ik hem misschien weer…

slotje, begin post is weg.