Ingewikkelde liefde #hulpnodig :(#

Hoi meiden (:

Dit is het eerste topic dat ik plaats maar ook het belangrijkste (:
Ik heb namelijk een jongen leren kennen en deze zomer had hij me op facebook een bericht gestuurd en daarna bleven we verder praten&verder tot hij opeens me ping vroeg dus ik gaf hem& toen we eenmaal weer op ping waren gaf hij zn nummer aan me en nu smsen we best vaak&ik ben echt stapel op hem. Alleen hij is nog in mn gedachten maar nu komt het als ik op zn ask ga zie ik regelmatig asks dat mensen naar hem sturen dat hij heel schattig zou zijn met zijn beste vriendin&hij antwoord dan: als jij dat vindt. Maar laatst kwam ik zn andere beste vriendin tegen&ze vroeg als ik jennifer heette en ik zei ja en toen zei zij: het engeltje van jeroen*. En tijdens studie zit ik ook langs zn beste vriend en die zegt de hele tijd dat ik schattig zou zijn met hem&wat ik van hem vind…

IK BEN ECHT TEN EINDE RAAD :frowning_face:(

Iemand hulp?

Kusjes

#kanwatonduidelijkzijn :frowning_face:

#werktnietopgirlscene

Ik snap je vraag echt voor geen meter, je verhaal überhaupt niet zo trouwens.

De vraag is als hij op me is :frowning_face: &ikweetdar maar het is #hashtagswag

Tja daar kom je alleen achter door met hem af te spreken en kijken hoe het dan verder loopt. Ik kan helaas niet in een glazen bol kijken, alhoewel dat alles makkelijker zou maken :stuck_out_tongue:

#girlsceneisnoplaceforhashtags

Dat kunnen wij hier niet uit afleiden. Zou zo kunnen zijn. Zou ook niet zo kunnen zijn. Hij is in ieder geval in je geïnteresseerd maar op wat voor manier blijkt hier niet echt uit.

En stop alsjeblieft met die hashtags, dat gaat je niet echt helpen om serieuze antwoorden te krijgen en het leest ook heel irritant.

Zijn dat trouwens de echte namen? Want ik weet niet of dat zo’n goed idee is, tenzij het je niet uitmaakt of iemand er achter komt.

#mensenstopmetdehashtagsikwordgek

vraag aan hem wat ie ervan vindt dat die meid je het engeltje van jeroen noemde!

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

:nauseated_face: :nauseated_face:

“Hashtag swag” hahahahaha jou kan ik nu helaas niet meer serieus nemen dag

Denk dat jij beter weet of hij je leuk vind dan wij. Jij kent hem, wij niet. En anders vraag je het hem, zoek hints :wink: #hashtagswag

‘het engeltje van Jeroen’, even serieus, hoe oud zijn jullie?

En ‘hashtagswag’ nog wel man, jezus, jij bent vast 11. :")

Hahaha, dit is best wel hilarisch :’)

Vraag het hem, dan heb je je antwoord.

Ik snap er niks van

#neehijhaatje

JIJ BENT EEN BRABANDER

‘‘langs zijn beste vriend’’ in plaats van naast, ik vind dat zo grappig :grinning_face_with_smiling_eyes: