Ingewikkelde jongen..

Hoihoi!

Ik zal niet de enigste zijn met dit probleem, maar ik wil graag jullie tips en raad…
Na lange tijd ben ik langzaam weer verliefd geworden op een jongen, het is eigenlijk vanaf februari begonnen, want toen gaf hij me allemaal aandacht op feestjes. Ik was er toen nog niet op ingegaan, want ik zag hem niet echt zitten maar stiekem genoot ik er wel van. om het weekend kwam ik hem wel weer tegen, we begonnen ook soms te praten bij de fitness en ik ging hem steeds leuker vinden. Ik kreeg zijn nummer voor snapchat, vanaf dat moment snapchatten we wel elke dag en reageert hij wel op mijn snaps, maar niet altijd dan kan hij weer niets sturen of een snap negeren. Maar de afgelopen 2 weekenden ben ik al 3 keer door hem thuis afgezet, maar hij kan soms zo lief voor me zijn en dan ziet die me weer niet staan… en hoe meer alcohol hij naar binnen werkt, hoe meer aandacht ik krijg… maar hij zegt zelf ook; ‘ik weet niet wat links en rechts is’ onduidelijk, je weet waar je aan begonnen bent. dat waren zijn woorden, maar dan na dit afgelopen weekend, hoop ik dat hij begint met praten maar dat doet die gewoon niet… en als ik het gesprek begin op whats app, dan reageert hij zo bot (soms wel liever, maar toch niet echt interesse) zou hij niet van appen houden? hij is 22 en heeft al een lange relatie achter zijn rug (al een tijdje geleden hoor) maar ben ik dan niet genoeg voor hem? ik snap het niet, want hij vind me wel echt een leuk meisje… dat zie ik gewoon en zijn vrienden ook.
wat kan ik het beste doen?

Liefs XX

Wat wil je? Wil je een relatie? Dan moet je hem gewoon duidelijk maken dat je hem echt leuk leuk vind en ook afspreken als jullie niet uitgaan/dronken zijn.

zoo herkenbaar, jongens die zo bot klinkt op app en in het echt zo leuk is, echt ingewikkeld haha.
maar anyways ga met hem een keertje chillen zonder drank haha gezellig iets doen, en kijken hoe het gaat en als je hem echt echt leuk vindt en relatie wilt dan moet je hem idd duidelijk maken