Ingewikkelde jongen, advies alsjeblieft?

Hey meiden!

Ik heb een vraag en ik zou graag jullie mening en opmerkingen ontvangen :wink:

Het zit zo, een tijd geleden, in september heb ik een jongen leren kennen. Ik kwam nieuw op een sportvereniging en hij was al lid dus zo heb ik hem bij een feestje leren kennen. Een tijd daarna hadden we wat contact op facebook, hartstikke leuk, en op een ander feest werd het wat closer (nooit gezoend though).
Maar, een tijd na dat laatste feest was het eerst nog wel zo nu en dan contact, ook van zijn kant, maar daarna eigenlijk alleen nog maar van mijn kant. Hij reageerde dan vrij kortaf.
Toen we een tijdje daarna weer een feest hadden, zocht hij me nauwelijks op. Toen het wat later werd en iedereen wat aangeschoten raakte, was zijn collega de hele tijd met mij aan het dansen en trok me op een gegeven moment op schoot. Ik zag dat hij naar ons keek, en ik probeerde los te komen. Hij keek alleen maar spottend naar me. Toen ik eindelijk uit z’n greep ontsnapt was ging ik naar die jongen die ik leuk vond toe. Hij zei toen: ga maar snel naar hem toe (die collega), hij staat helemaal open. Ik heb hem toen heel raar aangekeken en ben toen weg gegaan.

Ik heb nu al heel lang geen contact gehad en hij is ook nooit meer op de vereniging. Ik snap niet waarom het zo is gelopen en eigenlijk voel ik dat ik hem nog steeds leuk vind. Ik wil hem graag vragen of ik iets verkeerd heb gedaan, maar omdat ik hem nooit meer zie dat lastig. Ik zou een berichtje kunnen sturen met het volgende:
Hey! Ik denk misschien dat je niet meer van me wil weten (waarom eigenlijk?), maar ik vroeg me af hoe het met je ging, al tijd niet meer gezien :wink:

Of is dit een slecht idee? Iemand tips, advies of betere ideeen?

X

Ik zou beginnen met `Hee, lang niet meer gezien. Alles goed?’
Dan kan je daarna nog beginnen met het “what happend at the party” - moment.

Ik snap nooit waarom meisjes vaak niets durven te zeggen tegen jongens (in het algemeen), ik zou het inderdaad gewoon vragen!

/

‘‘Ingewikkelde jongen’’… ik zag een mummie voor me :")

^hahaha :grinning:
en OT: sorry meid maar voor mij komt het echt over alsof hij niet echt into you is :s

^ +1

als hij in het begin niet ‘into me’ was geweest, waarom ging hij toen op een slaapfeest naast me liggen en mij in zijn armen nemen?

godver kloothommel (die jongen)

Om heel hard te zijn, gevoelens kunnen overgaan. En misschien wou hij op dat moment gewoon iemand om naast te liggen en mee te knuffelen.

Ik kan het niet weten hé… ik ken jullie niet, het leek even zo. Je kan hem gewoon eens smsen, ‘hej alles goed, hoe komt het dat je zolang niet meer gezien heb?’

Weetje het doet me zo’n verdriet. Ik schijn al 4 jaar gewoon geen interesse te kunnen wekken van jongens die ik leuk vind.
Er waren wel die mij leuk vonden, maar daar voelde ik dan weer niets meer voor dan vriendschap. Half jaar geleden keihard afgewezen door een jongen nadat hij me zoende, nu dit. En nu is alles gewoon op. Ik haat het. Ik wil niet veranderen in een verbitterde ouwe taart.

En ik snap niet waarom iemand dan zo tegen me zou doen. Die opmerking zit me gewoon dwars ‘ga maar snel naar hem, hij staat helemaal open’.

Helemaal mee eens.

Je bent nog jong, het komt heus wel goed!

Ik denk dat hij je niet ziet zitten, maar ik ken natuurlijk niet alle details dus dan is het wat moeilijk om in te schatten. (: Ik zou gewoon vragen hoe het met hem gaat, dat ‘ik denk dat je niets meer van me wilt weten’ komt volgens mij veel te hard/wanhopig over -afhankelijk van hoe hij het interpreteert. Met gewoon vragen hoe het met hem gaat, kan er niets fout gaan lijkt me.

Mja dat vond ik eerlijk gezegd ook een rotopmerking.
Ach meid ik snap heus wel dat je je nu zo voelt. Maar een goede relatie vinden heeft volgens mij veel veel meer met geluk hebben te maken dan ‘niet interessant zijn’. Je zou eens moeten weten hoeveel meisjes er niet in het zelfde straatjes als jij zitten. Ze hebben het gevoel dat geen enkele jongen hen echt lang leuk vind en alleen jongens waar zij niks van moeten weten, tonen interesse. Je vind wel iemand, heus wel. Geduld hebben, je tijd en hart niet verliezen aan de verkeerde personen en je komt er echt wel.

Gewoon vragen; alles goed etc.
Later in het gesprek kan je dan nog zeggen; he, wat was er nou gebeurd?

En eerlijk gezegd denk ik wél dat hij gevoelens had. Waarom zou hij anders zeggen ‘ga maar lekker naar hem toe.’

Laat je weten hoe het is gegaan? ^^

Misschien was hij dat in het begin wel en daarna niet meer? Het is soms moeilijk te vatten maar mensen kunnen van gedachten veranderen… Of misschien heeft hij iets gekregen met een ander meisje?