Ingewikkeld..

Haihai! Ik had een vraagje ik ben heel erg afgevallen door een ziekte, van mezelf had ik al een kont, weet iemand wat squats met je kont doen … Ik heb het idee dat het je kont juist kleiner word of smaller, maar ik heb ook het idee als je volhoud het weer groter word … Ik weet het even niet … Weet iemand het wel… Ik zit er erg mee ivp mijn ziekte.

Je kont wordt er sowieso niet kleiner van hoor… Door squats te doen train je de spieren die in je kont zitten, waardoor ze groter worden. Net als mensen die in de sportschool met gewichten trainen, dan zie je vaak dat hun armen groter worden (of de spieren in hun armen).
En je ziet pas resultaat als je het bijvoorbeeld een maand hebt gedaan, dus je zou de 30 Day Squat challenge kunnen doen?

Jij weer met je kont?

Oh ja bedankt!! Maar er was toch iets van dat je vet weggaat en terug komt met spieren, maar dan heb ik heletijd het idee dat dus kleiner word maarja indd je hebt een punt. Maar dat is toch niet alleen bij squats? Ook bij andere oefeningen toch?

Ja ik weer ja ik zit er gewoon heel erg mee wees blij dat jij dat niet hebt.

Zit er dan wat minder mee, het is maar een bult vet

Ja maar ik mag toch wel vragen hoe dat zit, al snap ik dat het irritant is, ik wil gewoon duidelijkheid.

Er zijn genoeg topics waar je die vraag in kunt stellen. Als je topics steeds gesloten worden, hoef je niet weer een nieuwe te openen.

En als je duidelijkheid wil, moet je naar een professional gaan, zoals iemand op een sportschool. Die kunnen je alles haarfijn uitleggen en je ook nog helpen de oefeningen op de juiste manier te doen.