Ingewikkeld en hopeloos verliefd...

Heyy
Ik ben verliefd op de broer van een hele goeie vriendin (L) van me… zij is 13 jaar en ik 15. Ik zie haar bijna elk weekend omdat we elk weekend naar een soort camping gaan in nederland. Dus soms zie ik hem daar ook. (Hij is 16) hij mag me niet vrees ik… hij ziet L maar als ‘zijn stomme kleine zusje’ en mij dus als ‘het stomme vriendinnetje van mijn stomme kleine zusje…’ Ook heeft hij nog veel andere minpunten maar das te moeilijk om op te noemen. (Hij heeft ook goeie kanten gelukkig) Ik zeg tegen mezelf gewoon van: laat het gaan, hij is stom en het gaat echt nooit iets worden. Maar ik ben al een jaar smoorverliefd en ik raak er niet meer van af!! Ik ben nog nooit zo lang verliefd geweest… is dit normaal?? En ik zie hem zelfs amper en kheb hem, in het afgelopen jaar da k al verliefd ben, een half jaar niet gezien en toch blijft de verliefdheid en het wordt zelfs erger denk ik… L weet dit niet en hij ook niet. De rede da ik verliefd ben geworden is denk ik omdat hij vorig jaar (toen hij me nog niet lang kende) wel heeft geflirt maar dat was waarschijnlijk gwn om cool te doen tegenover zijn vrienden. Want ja, hij is weer zo’n jongen die zichzelf heel wat vind… Wat moet ik hier nu mee doen?? Wachten tot het ooit weer overgaat? Vertellen aan 1 van hun?

Ik zou het als ik jou was proberen te laten gaan. Als hij geïnteresseerd was, had hij dat ook wel laten blijken toen hij de kans kreeg. De kans dat hij jou ziet als gewoon een vriendinnetje van “zijn stomme kleine zusje” is ook vrij groot.