ingeschreven fit for free

Hoi dames
ik heb me vorige week ingeschreven bij fit for free in rotterdam. Morgen begin ik dan!
zijn er een aantal dingen die iemand me zou kunnen vertellen over deze sportschool dat erg belangrijk is om te weten?

en ik zat net even te googlen; ik las hele enge dingen over het opzeggen van je abonnement na een jaar. Zijn deze dingen allemaal waar?

alvast bedankt

Waarom zoek je dat niet van te voren op

İk was erg enthousiast maar nu ben ik erg bang…

Dus als je erg enthousiast bent teken je zo maar formulieren zonder echt navraag/onderzoek te doen? Slim

Nee. Toen ik me ging inschrijven zei die mevrouw daar dat het een abonnement was voor een jaar. Dus dat ik er na een jaar niet meer aan vastzit. Maar net las ik heel toevallig dat dat opzeggen niet te makkelijk is. Daarom vraag ik hier ook naar ervaringen en niet naar reacties die me vertellen dat het dom is wat ik gedaan heb.

Je kan pas opzeggen na 1 jaar, en dan moet je zo snel mogelijk je pas teruggeven of je blijft 3 euro p/m betalen!

Opzeggen bij zulke instanties is altijd een drama hahaha, gewoon minstens 2 maanden van te voren zeggen dat je wilt opzeggen daarna ofzo…

Wel goed dat je gaat sporten heuj!!!

En op internet wordt aangeraden om het met een aangetekende brief te doen (het moet sowieso schriftelijk) omdat veel mensen de ervaring hebben dat ze het gewoon niet ontvangen hebben.

Ja ik ook! Heb nog 2 keer langs moeten gaan om het echt af te zeggen. Dus begin er op tijd mee :stuck_out_tongue:

Valt best mee. Heb ook bij fit for free gezeten en je kan het gewoon opzeggen als je minimum termijn erop zit, maar zoals met veel (telefoonabonnementen, tijdschriftabonnementen) moet je dan wel op tijd een brief schrijven, en rekening houden met de opzegtermijn.
Maar fit for free is prima hoor! Het is ook echt voordelig.

Ik heb het gewoon afgezegd na een jaar door mijn brief naar de vestiging zelf te brengen en dan ook direct het pasje in te leveren. Super makkelijk, totaal geen gezeur mee gehad.

En toen jullie ingeschreven waren; op welke dag van de maand werd het geld afgeschreven?