Ingeloot of uitgeloot?

En, hoe luidt het vonnis voor de loting-studenten? Ik ben ingeloot voor geneeskunde in Leiden!!

innnnnnn voor ILM in bredaaa

Ingeloot!

Ingeloot voor MIC in Amsterdam (:

Ingeloot, net als hierboven wist ik het eigenlijk ook wel omdat ik door de decentrale selectie was, maar het officieel te horen krijgen is toch fijn.
HKU - Kunst en economie richting music management (:

Ingeloot, fysiotherapie! :slightly_smiling_face:
Ik ben zo blij want een goede tweede keus had ik niet!

Ingeloot voor geneeskunde aan de RUG :slightly_smiling_face:

Voor de 2e keer uitgeloot voor diergeneeskunde :frowning_face:

Ingeloot voor bedrijfskunde!:slight_smile:

Ik snap dat hele loten eigenlijk ook niet.
Ze kunnen beter vragen naar de motivatie van studenten en daarop dan hun beslissing baseren wie er wel of niet in komt.
Ik heb voor mijn opleiding ook een motivatiebrief en dan nog een gesprek moeten doen voordat ze beslisten wie er wel of niet mocht komen studeren. Werkt veel beter, want dan heb je ook veel minder uitvallers.

Ik ben het hiermee volledig eens! Ik vind het niet kunnen dat mensen met 7.9 gemiddeld uitgeloot worden en mensen met een 5.5 ingeloot worden. Loten is gewoon puur geluk hebben, eigenlijk.

Ingeloot voor communicatie-eventmanagement

Ik ben ingeloot voor tandheelkunde! Maar ik wist het al wel, want ik had de decentrale selectie gehaald, maar nu is het officieel dus dat is altijd wel fijn :slightly_smiling_face:

Uitgeloot voor geneeskunde, en ik had een best goed gemiddelde…

Ingeloot :grinning:!

Ik was uitgeloot, maar heb vandaag bericht gehad dat ik alsnog ben ingeloot. :slightly_smiling_face:
Voor toegepaste psychologie.

Ingeloot voor psychologie in Utrecht!

Voor de mensen die voor geneeskunde zijn ingeloot; Ik verkoop mijn eerstejaars boeken (aangeschaft in 2010) voor een mooie prijs! Ben je opzoek naar 2e handsboeken, of ken je iemand die hierna opzoek is? Note me maar!

dus je bent voor een motivatie maar je vind het wel oneerlijk dat iemand met een 7.9 uitgeloot wordt en iemand met een 5,5 ingeloot wordt? niet verkeerd bedoelt maar is dat niet tegenstrijdig:p? cijfer zegt toch niets over motivatie? ik ken zoveel mensen die een hoog cijfer hebben en zich maar inschrijven voor een random studie om maar iets gedaan te hebben.
ben het trouwens wel met je eens, dat het gwn gebaseerd is op geluk, een motivatiebrief en een gesprek lijkt me logischer

Juist wel, hogere cijfers betekent toch dat je meer motivatie hebt om te leren? Maar goed, ik vind het wel goed dat alles nu decentraal wordt!