Ingegroeide haartjes

Hallo,

Ik ben al ruim 2 maanden bezig met het glad krijgen van mijn bikinilijn. Ik scheer niet, maar epileer het me een pincet. Maar ik heb een aantal maal ingegroeide haartjes gekregen en die geb. Ik uiteindelijk verholpen. Maar nu blijf ik rode plekken houden, die maar niet weg lijken te gaan. Zondag moet ik mijn bikini aan, en ik zou graag willen dat ik dan geen rode plekjes heb.
Wat kan ik doen?

Die rode plekjes zie je toch niet als je je bikini aan heb… Lijkt mij

Helaas zie je het wel

Ik weet niet hoe je de rode plekjes weg kunt krijgen, maar als die er zondag nog zitten kun je misschien een zwemshort aandoen.

Volgensmij hielp scrubben wel

Sudocreme misschien? En anders een short aantrekken inderdaad als je die hebt.

Idd, Sudocreme doet wonderen :bowing_man:

Maar als de haartjes ingegroeid zijn, zou ik dat wel in de gaten houden. Ik had ook bij de bikini lijn een ingegroeide haar en dat was flink gaan ontsteken, not funny…

Ik heb helaas geen sudocreme, :frowning_face:
Zou aloe vera crème misschien helpen? Want die heb ik hier wel staan, of zinkzalf

Dat is inderdaad not funny :frowning_face:

Sudocreme kan je gewoon kopen bij de drogist of zelfs bij de supermarkt bij de baby spullen. Het is niet het goedkoopste middel, maar je doet er wel lang mee! Ik weet niet of je aloe vera creme kan doen, want sommige geparfumeerde producten kunnen nog meer irritatie geven!

of panthenol creme, zou dat een oplossing bieden?

Sudocrème helpt inderdaad goed, of anders vaseline!