Hoi,
Hier ben ik weer met mijn problemen haha. Ik ben op het punt gekomen dat ik mezelf echt zielig vindt .
Maar oke, ik heb dus al een tijdje pijn (en een beetje jeuk achtig iets) aan de buitenkant van mijn binnenste schaamlip. Ik wist niet meteen wat het was, en ik trok me er niet veel van aan. Maar gisteren avond had ik dus een beetje jeuk en toen ik aan het âkrabbenâ was merkte ik op dat er onder mijn huid waar ik dus die pijn en jeuk had een bolletje ter grootte van een kraal met 7 mm diameter ofzo zat. En als het om zulke dingen gaat ben ik wel meteen wat bang. Dus ik pakte men zaklamp en keek even en zag dat ik het blijkbaar ook al wat had opengekrapt. Ik ben daar maar gaan opzoeken op het internet maar kwam niet direct bij een verklaring. Ik dacht misschien aan een ingegroeide haar? Toen ik daarnet naar het wc ging heb ik het bolletje achtig iets opengepitst zoals een puist. Er kwam wat etter uit zoals bij een puist, maar wel iets meer. En nadien ook wat bloed. Het bolletje zit er nog altijd maar ik denk dat het misschien een tikkeltje kleiner is geworden, maar dat weet ik niet zeker. Toen heb ik er wat zinkzalf opgedaan en het zo gelaten.
Ik wil eigenlijk gewoon weten wat het is. Ik ben namelijk bang als het om kanker, abcessen en al dat soort dingen gaat .
Ik bedank je in ieder geval om dit te lezen en ik hoop dag je me kan helpen!
Kusje, Leau! x