ingebouwde webcam

Dit is misschien een domme vraag maar:
Ik hebb net een nieuwe laptop met ingebouwde cam, maar ik was net ingelogd op skype en toen weer uitgelogd en hij gaat niet uit. Hoe kan ik hem uitzetten?
xx

Google?

ja ik kan het daar niet vinden…

KAPOT MAKEN DAT DING! :'D
Haha, nee.
Geen idee.~

opnieuw opstarten?

datga ik niet elke keer doen…

Maar, skype staat uit; dus niemand kan je zien. Wat maakt het dan uit of aan staat of niet?

Plak er anders een sticker op? Of gewoon een papiertje.

Ik heb ook een ingebouwde cam, en zodra de cam aan gaat (bijvoorbeeld op tinychat) dan komt er een programma van de cam (in mijn geval HP mediasmart webcam) waarmee ik ook effecten kan doe enzo. Als ik dan tinychat afsluit dan blijft dat HP mediasmart webcam programma aan, als ik die afsluit dan gaat de cam ook uit.

En als het echt niet lukt, gewoon een papiertje over je cam doen en die naar achter vouwen als je hem aan wilt, maar het is wel raar.

Hackers kunnen leuke dingen doen als je cam aanstaat… :pensive:

Als hij echt niet uit gaat moet je maar iets over je cam heen plakken.

Echt? Dat wist ik niet! Wat vreemd zeg…
Ik zou gewoon heel ouderwets er een post-it voor plakken. :")

Ik heb er gewoon een papiertje voor gedaan ook al staat ie uit :’) Ik vetrouw dat ding niet xD

Ik doe altijd als ik ga slapen of als ik me omkleed, mn laptop dicht. Als ik hem open laat staan, heb ik al-tijd het gevoel dat ik word bekeken. Als ik er nu achter zit, mogen hackers kijken wat ze willen haha.

Wie voelt zich nou niet bekeken als de webcam nog aangesloten is? :ninja:

Ik heb er een plakkertje voor zitten zodat niemand kan kijke xD

@ AutummRain: Hah, dat bedoel ik uiteraard niet. Ik heb een ingebouwde webcam in mn laptop dus aan en afsluiten gaan ietwat lastig. Als ik niet cam en ik heb mn laptop gewoon open staan, voel ik me bekeken. :wink:

Haha ik heb sinds gisteren ook een laptop met een ingebouwde webcam, en hoewel dat programma ervoor uitstaat, heb ik de hele tijd zoiets van “straks word ik toch bekeken” xD
Maar goed, hoe groot is de kans nou dat je gehackt wordt? En als ik me ga uitkleden, zorg ik gewoon dat m’n laptop dichtgeklapt zit. Gewoon voor de zekerheid. =P