info nodig

Over precies 4 weken 3 dagen 29 minuten en 47 seconden.

Uh nee. Iedereen is anders en je lichaam heeft tijd nodig om zich weer te herstellen na zo’n ‘ingreep’ (dan vraag ik me trouwens ook af hoe je bent afgevallen?) Dus gewoon goed en gezond eten, dan merk je vanzelf wel weer wanneer je ongesteld wordt.

sorry ik heb eerlijk gezegd geen idee:$.
in ieder geval is het niet echt goed geloof ik!
(niet dat ik je daarmee help sorry)
anders moet je het aan je moeder ofzo vragen?
x

Heb je wel een gezond gewicht? Want zo niet, dan word je misschien helemaal niet ongesteld, zo lang je op dat gewicht blijft.
Op het voedingscentrum istaat een BMI testje.

Mm, als je echt jezelf zo uitgehongerd hebt zoals anorexiapatienten enzo, is de kans groot dat je gewoon niet meer ongesteld wordt :wink:

hoeveel ben je afgevallen en hoeveel weeg je nu?
ik ben helemaal niks afgevallen en word al 4 maanden niet meer ongesteld,
dat is toch ook niet normaal? en nee, ik ben niet zwanger xd.
ik weet ook niet hoe het komt, maar mij maakt het niet veel uit,
ongesteldheid was bij mij echt een ramp, ik kon niet wachten tot het voorbij was.

-

ik word ook al tijden niet of amper ongesteld door te weinig eten, 3 jaar geleden stopte mn menstruatie er mee… sinds een jaar eet ik beter, maar mn ongesteldheid blijft nogsteeds vaak weg

t duurt wss een hele tijd voordat t weer op gang komt, eigenlijk weet ik er verder niet zo heel veel over

Mijn moeder zei trouwens dat je later nog wel gewoon kinderen zou kunnen krijgen hoor, als je daar bang voor was… :wink:
Binnenkort ga ik ook naar de huisarts, kijken wat die zegt.
Ik ben trouwens gewoon afgevallen door minder te snoepen en minder tussendoortjes te eten, ik at dus wel gewoon. (eerst trok ik elke dag toen ik uit school kwam een zak chips open en die at ik dan helemaal leeg)