InfinityBracelets zijn hip!

InfinityBracelets - Musthave - Al een hele tijd populair in Amerika en nu in Nederland!

Het symbool van de armbandjes staat voor ‘Oneindigheid‘. Dit is dus een bijzonder leuk cadeau voor een speciaal persoon (of voor jezelf natuurlijk!) Kijk snel op onze website http://www.infinitybracelet.nl/infinity-bracelet-fine-zilverkleurig.html en vind ons op de Socialmedia Facebook & Instagram! We hope you like it. ∞ XOXO ∞

– Om gebruik te maken van onze speciale VIP- Actie kun je gebruik maken van de couponcode: INFINIYOU1991 – Hiermee krijg je 20% korting! –

Reclame is verboden.

Oh. :flushed: en nu? haha

slotje

snap je nu zelf ook echt niet dat als iedereen reclame gaat maken, dit hele forum gewoon een grote puinzooi wordt waar niemand meer wil komen??!?

slotje… ? ik zie nergens een slotje

ha ha :flushed:

Wauw, wist niet dat je kwaad werd :wink: Nee zeker niet! Ik zag een aantal topics waar er leden waren die om de bandjes vroegen… Leek me nog eerder inventief!

Ze is niet kwaad, ze zegt het alleen

JA ik ben echt heel boos nu ja!! :rage: JIJ hebt mijn gehele dag verpest!!! :hammer: :kissing: :kissing: :flushed:

:stuck_out_tongue: dit idd ik ben niet boos ofzo. xd

Okido :slight_smile:

Tip; als je nog ooit een topic aan wilt maken, neem dan eerst even de forumregels door :wink:

Uiteraard :slightly_smiling_face: is op ieder forum verschillend… Maar is wel handig ja haha! Ben nog niet echt helemaal thuis in dit soort sites… :flushed:

Reclame is inderdaad niet toegestaan! Daarom doe ik er een slotje op :slightly_smiling_face: