Infinity armbandje

Heey,

Ik wil erg graag zo’n infinity armbandje met dus het oneindigeidsteken. Je komt het vaak tegen op plaatjes op tumblr of we heart it. Weet iemand misschien waar ik er zo eentje kan vinden? Bedankt !

Google.

Ik-zoek-topic. :wink:
Wel een leuk armbandje trouwens!

Etsy.com
Daar zitten hele leuke bij!

Ben ik ook naar op zoek! Doet me vooral denken aan Revenge :stuck_out_tongue:

Weet iemand ook een webshop behalve ebay ofzo? want daar snap ik allemaal niks van :’)

Als je paypal gebruikt is het heel makkelijk! Vind ik tenminste :stuck_out_tongue: Maar je kan ook altijd vragen in het eBay-topic hoe het werkt, zij hebben een link naar een topic met uitleg geloof ik. Weet die link even niet uit mijn hoofd.

En hierboven werd gezegd dat je ze ook op Etsy kan kopen, dusss :slightly_smiling_face:

Waaauw, die zijn super mooi! Dankje :grinning:

Hoi neem eens een kijkje bij mijn verkoopforum. Ze zijn er in het zilver, goud en roségoud. Mits je niet ondertussen allang een leuk armbandje hebt gevonden!
Gr.

In Groningen worden ze verkocht bij de Fris!

Ik heb er één op eBay besteld voor maar 99 cent! Daar waren ze in goud, zilver en zwart.

Binnenkort de link op www.findthatmusthave!

www.infinitybracelet.nl ! Kortingscode: INFINIYOU1991 voor 20% korting :wink:

Geef de link eens!

Je kunt ze ook op www.infinitybracelet.nl bestellen! Daar zijn ze nog leuker!! :slightly_smiling_face:

Oeps, ik zie dat ik gelogen heb! Hij was $3,99. Maar je kan ze nu ook goedkoper vinden op eBay.
http://www.ebay.com/itm/vintage-infinity-Goth-Punk-Rock-Horizontal-Cross-Bracelet-Chain-Wristband-Jewish-/121050358780?pt=Fashion_Jewelry&var=&hash=item1c2f29e3fc

Ik vind die van dit verkooptopic ook leuk: http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/infinity-cross-studs-armbanden-hairbows-update-010413-ook-rosegoud-252403.0.html

Via ebay?

verkopen ze zoiets niet ook bij Brandy Melville? Zie je wel vaak printjes van op shirts

Inderdaad erg leuk! Maar ik mag ze waarschijnlijk toch niet kopen…omdat mijn moeder dat niet goed vind helaas.