Infectie op lippen??

Hee,
vanaf vrijdag kreeg ik schrale lippen dus begon vaseline te smeren het jeukte ook.
En nu zit er een soort uitslag op geen blaasjes dus de dokter zegt dat het geen koortslip is…
Mn lippen zijn helemaal dik en het doet echt pijn, de dokter zegt dat het een infectie is en heb antibiotica gekregen.
Ik ben echt superbang dat het niet helpt en ben benieuwd of iemand dit herkent en wat die er tegen heeft gedaan.

Gewoon je kuur afmaken, als het dan nog niet over is kan je altijd nog terug naar de dokter toch?

Ja dat doe ik zeker, ben alleen benieuwd of meer mensen dit hebben gehad aangezien ik echt een drama ben met deze dingen en mezelf gek maak xD

Haha ik ken het, maar ik denk dat het beter is als je eerst je kuurtje af maakt, voordat je jezelf gek gaat zitten maken met andere dingen die het zouden kunnen zijn. Want dan denk je: Shit, misschien heb ik toch wat anders enz, en dan zit je straks jezelf gek te maken voor niks!

ik had ook zeer pijnlijke lippen, helemaal kapotgesprongen, kwamen sneetjes in enzo. Mijn moeder dacht eerst ook dat ik een allergie ofzo zou hebben, maar ik zei haar dan dat mijn lippen gewoon héél erg kapot waren. Ik probeerde een labello, steeds maar smeren, hielp niks. Dan is ze naar de apotheek gegaan om Ceralip lip repair cream van La Roche-Posay. Ik heb het sinds gisteren en nu zijn mijn lippen al bijna genezen!

Naja, niet dat het hetzelfde is als jou, maar zie dit dan maar als een upje :'D

Ja dat kuurtje maak ik zeker af, maar dat is het juist ik maak mezelf altijd helemaal gek dus ik dacht misschien is er iemand die me een beetje gerust kan stellen ;$