ineens weer contact

ruim een half jaar geleden heb ik contact met een jongen gehad. Ik heb toen ook meerdere keren met hem gezoend en afgesproken enzo. Hij kreeg onverwachts een vriendin wat na 3 weken alweer uit was. We hebben daarna geen contact meer gehad op een simpele hoi na wanneer we elkaar tegen kwamen. Nu was hij een paar dagen terug jarig en ik heb hem toen gewoon op facebook gefeliciteerd omdat ik dat vrij normaal vond. Vlak na die post begon hij op whatsapp tegen me te praten. Nu hebben we dus weer contact maar hij begint telkens het gesprek. De vorige keer was ik dat meestal. Nu begin ik toch wel weer een zwak voor hem te krijgen en ik weet dat ik hem zaterdag weer zal zien. Wat moet ik hier nu van denken? De vorige keer is het best kut geëindigd door dat hij ineens die vriendin kreeg. Ik wil niet weer zo gekwetst worden zoals de vorige keer.

Iemand tips, of komt het je misschien heel erg bekend voor? :slightly_smiling_face:

Ik zou zaterdag even afwachten.

Het komt me ongeveer heel erg bekend voor. Ja. logica.

Oftewel, ik heb geen idee hoe ik je kan helpen. Kijken hoe het loopt, of 'ie z’n best blijft doen en mogelijk vragen om zekerheid? Makkelijker gezegd dan gedaan allemaal natuurlijk. Sterkte!

jaa dat is inderdaad heel makkelijk gezegd, want dit had ik zelf ook bedacht, maar best moeilijk gedaan. Ik weet niet waarom maar de gesprekken gaan wel die richting uit maar toch heb ik nog niet het goede moment hier voor gevonden tijdens de gesprekken.

jaa dit ga ik denk ik toch sws maar doen

Als het na zaterdag weer zo voelt als eerst, kun je hem toch vragen of met hem erover praten wat er de vorige keer is gebeurd, en dat je dat niet weer mee wilt maken.

zaterdag een goed gesprek gaat nogal lastig omdat ik hem dan zie tijdens uitgaan

damn ik ben zoiemand die het dan weer een kans geeft, want heb dit ook weleens gehad.
helaas liep dit toen weer verkeerd af,
maar goed t is jou keuze, misschien gaat t wel harstikke goed, dus ga zaterdag een praatje maken :slightly_smiling_face:

Gewoon zaterdag aankijken & als het weer is zoals het eerst was, zou ik het gewoon nog een keertje proberen. Laat hem wel in de loop van de tijd weten dat je niet meer zo gekwetst wilt worden als de vorige keer.

haha zo ben ik ook precies! maar ik hoop dat het niet fout gaat natuurlijk

ik had ongeveer hetzelfde maar ben nu wel met hem samen :slightly_smiling_face:

zaterdag hem toch niet gezien, wel nog steeds gesprekken via whatsapp. wat nu?

Waarom heb je hem niet gezien dan? Het ligt natuurlijk een beetje aan de reden wat je nu moet doen eigenlijk…

Tja, je hebt twee keuzes. Of je wacht af en laat hem de eerste stap doen richting jou (op wat voor een manier dan ook :’] ), of je maakt er zelf werkt van en je ziet wel waar het eindigt. Je kan het toch altijd proberen? Als het te serieus wordt en je besluit dat je hem toch niet leuk genoeg vindt -of hij gaat er weer vandoor- dan weet je toch genoeg en kan je het afkappen?

omdat ik te laat was en de deuren al dicht waren waardoor we niet meer naar binnen mochten

Hmm, kijk of hij weer eens wilt afspreken?