Ineens smst hij niet meer terug.

Eindelijk vind ik een andere jongen leuk na mijn ex. Laat ik hem D. noemen. Ik zag hem gisteravond met uitgaan.
Toen ik thuis was stuurde ik hem een grappig smsje waar hij op inging :slightly_smiling_face:
Na 3 smsjes stuurde hij niets meer terug terwijl er wel een vraag in stond. Dus ik nog een smsje gestuurd, ook geen reactie…

Het kan natuurlijk zijn dat hij in slaap was gevallen. Maar dan had hij nu toch wel terug gesmst?
Of vind ie me gewoon niet leuk genoeg?

-

Nee hij moest werken dus heel vroeg op vanochtend…;s

Ik zou niet zoveel smsjes sturen… hij stuurt vast wel wat terug

Ik hoop het…voel me er wel een beetje kansloos om eigenlijk!:frowning:

-

Hoe zijn ze er anders in dan? Ik bedoel, ze lezen het toch?:stuck_out_tongue:

Ja dat wel, maar ze hebben niet helemaal door dat smsen belangrijk is voor ons, dat ze zeg maar wat terugsturen. Waarschijnlijk is hij gisteren in slaap gevallen en inderdaad nu snel gehaast naar z’n werk gegaan. Je krijgt vandaag vast nog wel wat terug. :slightly_smiling_face:

-

De meeste jongens zijn heel simpel. Ze lezen een smsje, en sturen pas uren later wat terug. Heb ik ook vaak genoeg mee gemaakt, maar toch zijn niett alle jongens zo. Want als ik mijn vriend een sms stuur, dan krijg ik gelijk een sms terug.

Je moet je er niet druk om maken. Misschien heeft hij geen zin om te smsen, of geen tijd, of heeft hij geen beltegoed meer. Wacht het nog even af, als je nog steeds na een poos niks hoort dan weet je wel genoeg.

had ik gisteravond ook, terwijl hij normaal gesproken altijd hoogstends binnen 10 minuten terug smst. Hij had mijn smsje blijkbaar niet gelezen en heeft me toen ´s ochtends toen hij wakker werd meteen gesmst. :slightly_smiling_face:

Ik hoop dat jullie gelijk hebben! Hij heeft nog niet teruggesmst en ik moet er telkens aan denken … Wat moet ik doen als hij morgen nog niet terug heeft gesmst?

Wachten (:

Pff moeilijk! ;(

-

^^Ik ga wel een film kijken voor de afleiding:)
En mn mobiel even wegleggen want ik klik om de vijf minuten op mn Blackberry omdat ik elke keer denk dat ik toch echt een roodlampje zie flikkeren.

Hoop echt dat ik nog wat krijg

En? Heeft hij al iets teruggestuurd?

Jongens zijn er anders in omdat jongens pas terug smsen wanneer ze er zelf zin in hebben, of ze het meisje nou leuk vinden of niet! Het kan een uur duren, een dag, en zelfs een week!