Indruk maken

-

even wachten, want dat is wel heel snel! Ik zou niet weten hoe je indruk moet maken, want anders zou ik nu niet single zijn ;p

Vind je het niet netjes wat langer te wachten? Zo kom je over als wanhopig in mijn ogen.

Ik was ook wel van plan om even te wachten, hem eerst even de ruimte te gunnen, maar dat ben ik vergeten er bij te zetten! Alleen leek het me alvast handig om wat tips te krijgen. :slightly_smiling_face:

Als die relatie tussen hun erg serieus was. Denk ik niet dat jij na 3 dagen bij hem opvalt. Hij hoeft nog niet over haar heen te zijn. Kan ook gewoon zijn dat hij het niet meer aankon, maar goed daar weet ik natuurlijk niets van.

Wees er voor hem. Praat heel veel met hem. Geef hem het gevoel dat hij speciaal is. Laat hem veel lachen. Vraag hem mee uit.

Trouwens wat je zei dat je een meisje niet zal kwetsen. Wanneer een meisje dat ik niet mag er vandoor gaat met mijn (net) ex, vooral nadat HIJ het heeft uitgemaakt dan ja zal ik enorm gekwetst zijn.

Oh, ik was er vergeten bij te vertellen dat ze zelf ook wel blij was dat het uit is!

In dat geval denk ik dat er echt zat topics zijn waar je tips kan vinden. Succes met zoeken!