Ik heb morgen stage in een kleuterklas, en we zijn met twee stagairs. Ik en een jongen. Ik ben een beetje verliefd op die jongen. Hoe zou ik indruk kunnen maken op hem. Heeft iemand tips??
Wees gewoon jezelf! Als hij jou ook leuk vindt is dat hetgene waar hij op zal vallen. Je kunt uiteraard wel wat flirten, lief lachen enzo, complimentjes geven. Maar ga niet overdrijven, gewoon subtiel. Kijk hoe hij daar op reageert en dan kun je wel weer verder kijken (:
Je kunt ook laten zien hoe leuk, lief en geduldig jij met kinderen om kan gaan. Vind hij vast leuk om te zien . en ook wat xVlinderr zegt
Gewoon jezelf op je best zijn.
Veel lachen en jezelf zijn dan komt het goed. En anders is ie je niet waard.
~
[/b]
Sorry maar dat slaat nergens op.
waarom niet? Je moet jezelf toch niet gaan veranderen omdat een jongen je anders niet leuk vindt?
Hij is haar niet waard? Wat nou al hij haar gewoon niet leuk vind. Dan is hij haar dus niet waard omdat hij niet verliefd op haar is? Dat is bullshit. Ze heeft ook niks over zichzelf veranderen gezegd. Ze wil hem ‘duidelijk’ maken dat ze hem leuk vind.
Okee sorry, jij hebt helemaal gelijk.
Gewoon jezelf zijn en veel lachen (ook naar de kiddo’s natuurlijk). En mocht je een beetje leuk contact hebben met elkaar morgen, dan kun je aan het einde van de dag misschien zijn nummer vragen?