indrinken

Hey,

Ik ga binnenkort met vriendinnen uit en we willen wat indrinken. Waarmee drinken jullie altijd in en na hoeveel glazen zijn jullie aangeschoten?

Hoe oud ben je?

Meestal drinken we wat wijn en bier voor wij de stad in gaan en het ligt per persoon en wat je drinkt wanneer je aangeschoten bent. Ik hoop niet dat dat een doel is om te worden, want dat zou nogal stom zijn eerlijk gezegd. Begin het jaar goed :slightly_smiling_face:

Wij drinken altijd in met bier of mixdrankjes zoals Apfelkorn, Passie, Passoa, Dropshot etc. Heel af en toe eens een shotje met sterke drank zoals Vodka of Licor 43.

Hoeveel glazen ervoor zorgen dat je aangeschoten bent, verschilt heel erg per persoon.

Bier/wijn. Ik denk dat ik het na vijf biertjes begin te merken? Van wijn word ik snel dronken, dus dat drink ik niet zo vaak meer :’)

Als wij gaan indrinken doen we dat ook vaak met mixdrankjes zoals cola/bacardi, cola/malibu, passoa/jus, 7up/blue curacao.

Ik hoop niet dat dat een doel is om te worden, want dat zou nogal stom zijn eerlijk gezegd. Begin het jaar goed [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]

Ik drink wat biertjes voordat ik uitga maar niet met het doel om aangeschoten te worden :’)

Als het de eerste keer is dat je indrinken zou ik niet te snel drinken. Als je snel drinkt merk je vaak te laat hoe hard het aanslaat.

Ik drink altijd wijn. Vroeger ook wel mix dranken. Ik gok dat je nog niet zovaak hebt gedronken. Wss voel je de alcohol dan al wel naar 2 of 3 drankjes.

Maar indrinken als doel om echt aangeschoten te worden zou ik ook niet doen.

Wij drinken altijd in met perzikwijn en later malibu cola en apfelkorn sprite. Ik voel hem wel al na 2-3 glazen (mixjes dan), ik kan niet zo goed tegen alcohol haha