Indrinken uitgaan

Hey, ik ga binnenkort uit met wat vriendinnen. Nu willen we wat indrinken voor de gezelligheid (ik zeg niet dat je het zonder indrinken niet gezellig kan hebben, maar je bent gewoon wat losser etc) Nu willen 3 van de 6 wel indrinken. We hadden zelf het idee om 1 fles breezer, 1 fles smirnoff en allemaal een blikje passoa. Wat vinden jullie hiervan? Ik drink soms wel eens passoa of radler, maar niet echt meer. Wat drinken jullie als jullie uitgaan?

Wat ik er van vind? Moet je zelf weten :stuck_out_tongue:.
Ik drink zelf geen druppel.

Wijn of bier want ik heb een studentenbudget :’)

Maar meestal gaat er wel 3/4 of een hele fles wijn in per persoon voordat ik uitga.

Ik meestal met 1 of 2 vriendinnen ongeveer 2 flessen wijn. Maar dan beginnen we vroeg, dan blijven ze eten en drinken we bij het avond eten al een glaasje.

Jeetje, ik las 3/4 flessen fijn :flushed:

Maar OT: ik dronk soms ook wel in toen ik nog uitging, dan was het vaak iets van passoa, passie of petrikov. Nu drink ik eigenlijk bijna niet meer. Het ging te vaak fout en heb me de laatste paar keren zelfs schuldig gevoeld voor iedereen om me heen en mezelf. Als ik nu drink is het bier of radler, want goedkoop en gaat niet zo hard.

Hahaha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik begin er trouwens wel al met het eten mee.

Wij drinken tijdens het avondeten een fles perzikwijn, daarna nog twee flessen perzikwijn, en dan nog twee flessen sterk. Met ongeveer 5 mensen. En dan op het feest nog ongeveer 6 bier pp :beer:

Toen ik 15/16 was dronk ik vooral passoa, malibu, safari etc. moet er nu niet meer aan denken
Ik dronk dat meestal gemixt met bijvoorbeeld sinaasappelsap (passoa) en malibu met cola. Hierdoor gaat het wat minder hard en word je minder snel misselijk van dat zoete spul. Zelf drink ik meestal gewoon bier en wijn, bij Albert Heijn hebben ze heerlijke biologische rosé en die kost maar 3,99. We hebben ook wel eens met z’n allen mojitos gemaakt, heel erg lekker en gezellig! Soms drink ik nog wel eens wodka/ cola voordat ik uitga. Die blikjes passoa’s zijn overigens relatief heel duur, je kunt beter gewoon een fles kopen en dan zelf gaan mixen, als tip :slightly_smiling_face:.

Vind dat best schappelijk voor 3 mensen hoor! Bovendien gaat het niet om sterke drank en een blikje Passoa valt ook wel weer mee.
Ik drink niet zo vaak meer in (ik ga niet meer zo vaak uit), maar als ik het dan eens deed ging er wel een fles wijn in ja. Ik word vrij snel aangeschoten van wijn en vind het prima om 2 euro wijn te drinken, dus dat is dan weer mooi meegenomen. De rest van de avond dronk ik dan nog 2/3 bier, een enkele keer vier, maar dan had ik het ook wel echt gehad.

Allemaal bedankt voor het reageren!! Maar is het genoeg om een beetje aangeschoten van te worden?

^
Dat kunnen wij toch niet weten, sommige zijn van 1 wijntje al aangeschoten :’)
Ik dacht te lezen dat het je daar niet om ging trouwens

-

Mijn leven in één zin, maar dan met elke soort drank. Reden waarom ik amper meer drink.

Nouja ik vind het nogal onzin om je helemaal zorgen te maken of je wel genoeg hebt om dronken te worden, koop gewoon wat drank en heb een gezellige avond.

Of dat je na een wijntje al vreselijk rode wangen krijgt waardoor het lijkt alsof je helemaal lazarus bent, zo erg

Laatst was ik aangeschoten na 3 bier. Kon wel door de grond zakken. Hele lange tijd niet drinken werkt dus ook niet. Dan maar gewoon helemaal niks. :beer: