Indrinken / alcoholgeur

Dit is een hele stomme vraag maar hoe kan je verbergen dat je hebt ingedronken :flushed:
Wil met carnaval indrinken (niet extreem veel hoor!) maar aangezien ouders ons wegbrengen is t niet heel handig als we ruiken naar alcohol. Of ruik je dat niet heel snel? Help hahaha

Nou, indrinken tot dat je aangeschoten bent lijkt me dan niet slim. Dat merken je ouders alleen al aan je gedrag haha XD !!! Hoe oud ben je?

kauwgom eten/ je tanden poetsen?

Niet dat ik wil stimuleren om in te drinken hoor, maar misschien met een simpel kauwgompje?

Ja dat ruik je. Ik gok ook dat je onder de 18 bent, aangezien je het wilt verbergen. Dus doe het gewoon niet. En voordat er nu mensen aankomen dat dat niet is wat ze vroeg, ik ga haar ook geen tips geven waardoor ze ermee wegkomt.

Gewoon niet drinken, tadá.

Vlak voor het weggaan tanden poetsen en kauwgom kauwen

Als je moet gaan verbergen dat je hebt gedronken, moet je het ook maar niet doen

Haha, als je het moet gaan verbergen moet je het misschien maar niet doen he. jij badass :sunglasses:

Volgens mij ruik je dat niet hoor.

Dan heb jij vast nooit gestaan naast iemand die net gedronken had. Dat ruik je wel.

Hmm oke misschien niet.

Gezien je ouders je wegbrengen neem ik aan dat zij nog niet hebben gedronken… Als je zelf niks drinkt dan ruik je alcohol van anderen best wel snel. Ik ruik het al heel sterk als mijn vriend een enkel biertje heeft gedronken. Denk niet dat je het kan verbergen eigenlijk.

Gewoon niet doen.
Je ouders gaan het sowieso ruiken en ook al merken ze het niet, dan merken ze het als je thuis komt wel. Aangezien je dan hoogstwaarschijnlijk stom dronken bent.

Geen 18 geen druppel

Wow zo stoer

dit ligt heel gevoelig. Wil je het de volgende keer “trigger warning” taggen?

Kijk je kunt het wel niet met haar drinkgedrag eens zijn, maar je kunt dan ook gewoon niks zeggen en haar op die manier geen tips geven.
Ik heb geen flauw idee of je het ruikt, maar misschien kun je er iets sterkruikends bij eten, knoflook of drop ofzo, of gewoon iets drinken wat vooral erg zoet is zodat de geur dezelfde als die van limonade/frisdrank is.