(indoor) speeltuin voor volwassenen

Vroeger kon ik als kind klimmen en klauteren in ballorig, of van die ballenbakken in de McDonalds. Maar toen kwam er het moment dat het verboden toegang was voor mij, want ik was te oud.
Ik loop nu nog steeds met jaloezie te kijken naar speeltuinen en dergelijke.

Dus mijn vraag, is er zoiets ook voor volwassenen in Nederland?

Girlscene update!

Lees hier het antwoord:

:’’"’)

Je hebt wel van die trampoline parken toch? En in de zomer worden en springkussenfestivals georganiseerd?

Haha, ik ben laatst met een groep 21 plussers in ballorig geweest (voor een speciale foto-iets, die trouwens niet gelukt was), en we hebben zelden zo’n lol gehad. We hadden dat hele ding voor onszelf, want het was een doordeweekse ochtend. Dus misschien een klein buurkind ontvoeren en dan gaan?

Jumpsquare in Nieuwegein is een trampolinepark. Ik ben 20 en mijn vriend van 21 heb ik er een keer heen gesleept, hij dacht echt van ‘wat ga ik nu doen…’. Nou hij vond het geweldig!

ik wil een ballorig voor volwassenen, anders moet ik echt een kind ontvoeren xD

Dat gaat op mijn lijstje! dankje =)

Je kan nu wel op meerdere plekken in nederland apekooien voor volwassenen :slightly_smiling_face: Is misschien niet helemaal hetzelfde maar het lijkt me wel cool :stuck_out_tongue: Volgens mij is het op woensdag in amsterdam en zijn ze het in utrecht en rotterdam ook aan het uitproberen.

Ballorig was zo fantastisch! Om te janken dat ik de laatste keer niet besefte dat het de laatste keer zou zijn, zou zo graag nog eens daar heen willen :'D Hoewel ik denk dat het als volwassene minder leuk is, omdat je die speel-fantasie van kinderen niet hebt ofzo.

Ik word al wild van een mooi speeltuintje of een kinderboerderij haha. Zo’n trampolinehal lijkt me echt awesome.

Als het niet dichtbij voor jou is, Bounz is een zelfde soort concept. Dat heb je op meerdere plekken in Nederland. Ben er zelf nooit geweest.
En als je erheen gaat, doe lekker sportkleding aan! Je zweet je te pletter :cold_sweat:

Girlscene update!

Lees hier het antwoord: