Indola kleurspoeling eruit krijgen?

Hee !

ik heb al best wel lang geleden mijn haar geverfd met indola…
Het zou een zwarte kleurspoeling moeten zijn, maar die kleurspoeling gaat er niet meer uit >.<…
Omdat ik van mezelf blond ben en een paar zwarte plukjes nu heb zou ik graag weten hoe je het eruit kan krijgeeen :blush:
De spoeling heet; Intensive tone-on-tone color without ammonia.

iemand tips? ;[

Nee, sorry geen idee. Kan je niet even op google kijken? Of heb je dat al gedaan? Succes iig.

Heb ik al gedaan, zijn helaas alleen andere kleurspoelingen die je er heel makkelijk uit krijgt ;[

Weet je 100% zeker dat het een kleurspoeling is? :grinning_face_with_smiling_eyes:

wassen met head & shoulders, (misschien een paar keer?) daar gaat de verf er van uit omdat dat echt troep voor je haar is! zelfs permanent voor minder.

heeft mijn kapper aan mij geadviseerd… :stuck_out_tongue: (ik verf me haar niet, maar voor iemand anders)

Najaaa…
mn kapper was zo slim om tegen mn vader te zeggen dat de kleurspoeling die je bij de drogist koopt toch verf is , en ik mocht absoluut niet verven, dus toen zei ze dat die indula iets zonder ammoniak had ( ammoniak = verf ofzo ?) en toen moest ik die kopen ;p

Ik ga zo gelijk ff proberen met head & shoulders, had gehoord dat je het iets van een kwartier moest laten zitten dan vervaagd het het meeste? :stuck_out_tongue:

Het kan wel vervagen maar je blijft echt altijd wel een beetje resten zien, en dat is leeeeelijk. Kan je die plukken nu niet oververven met verf van je eigen haarkleur?

Nouuu, dat is het probleem :blush:
je kan niet over zwart heenverven :l
Dan word het groenig ofzooo o.o
en dat zwart blijf je ook zien ;[

veel kleurspoelingen blijven héél lang zitten. Ik dacht ook een kleurspoeling te hebben gebruikt, bleef ook heel lang zitten, die is er uiteindelijk uitgegroeid. Maar het was niet zo’n heftig kleurverschil als bij jou.
Ik zou antiroosschampoo gebruiken inderdaad. Dan vervaagt het. Vraag daarna aan je vader of je het één keer mag verven om naar je eigen kleur terug te gaan. Waarschijnlijk moet je het eerst onkleuren, kun je dus het beste bij de kapper doen denk ik.
Succes!

Oh ik dacht dat die kleur al zodanig was vervaagd dat dat misschien wel zou lukken, maar anders moet je het gewoon uit laten groeien.

Bedankt!
Ik denk helaas dat dit nog wel lang blijft zitten,
mag van mijn vader ook niet ontkleuren :l
en hij vind over verven onzin, hij zegt dat hij me gewaarschuwt heeft en dat ik het maar uit moet laten groeien o.o

Zwart is gewoon een lastige kleur:v Ik wou het ook op jou leeftijd maar ik ben uiteindelijk erg blij dat ik dat toen echt niet mocht doen. :slightly_smiling_face:

Succes ermee!

Dankje :grinning:
Ben blij als het eruit is >.<
Ik weet ook niet wat me bezielde XDD

Ik heb ook een keer zoiets gehad alleen dan niet met dat spul van jou… maar iig het was rood.
Toen heb ik ook head&shoulders gebruikt. En bij mij was het eind resultaat dat je alleen in de zon een rode gloed over mijn haar zag… En iedereen vond het nog mooi ook :wink: