indianenjurk

ik heb vanmiddag een soort carnaval, ik wil als indiaan gaan, maar ik moet nog een jurk maken, weet iemand hoe ik dat kan doen? (:

Je kunt een simpel jurkje nemen en van die fringles erin knippen en veren erop doen ofzo

ik heb geen jurkje. :frowning_face:

dus je wilt voor vanmiddag een complete jurk maken?
suuucces!

OT: heb je geen lang shirt ofzo?

tshirt + rokje?

of rokje? en daarboven een gewoon topje
maxi rok?

upp. (:

BEDANKT IEDEREEN. (lllll)

verder nog iemand? (:

haha, kom je lekker op tijd mee ;p ik heb niet echt een idee, een lang shirt ofzo met een riem, beetje erin knippen.

Ik zou een outfit kiezen die je al in je kast heb, want één middag is een beetje kort.

lekker op tijd weer. dat beslis je toch al 2 weken van te voren, minstens. Aangezien je niks in huis hebt.
Ga naar de stad en koop een bruin jurkje. Verder weet ik het niet.

kies een outfit die je al hebt … verder weet ik het niet :frowning_face:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
```html
ik heb nu al een jurkje. (:
dit:

wat moet ik er verder nog bij doen?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
```

veren?

heb je geen stiften ofzo waar je wat indianen printjes mee kan tekenen?

Idd veren! Vang een duif en pak wat veren. Dan moet je nog even een bandje maken die je om je hoofd kunt doen en er veren op plakken (: Heb je een mooie hoofdtooi.

Nee sorry, als je zoiets heb is dat wel leuk. Verder zou ik voornamelijk wat leuke gekleurde (kralen?) kettingen/armbanden om doen. Je haar in 2 vlechten.

verder nog iemand? (:

een bandje om je hooft,
strepen op je wangen tekenen
bruine accessoires dragen
vlechten (vlechtjes)

Hahahha ik moest hierom lachen, ik dacht effe dat je serieus was met vang een duif :’]