Indiaan

Ik ga volgende week helpen bij een kindervakantie spel en dit jaar is het thema ; indiaan, nu moeten wij bij een disco ons zo kleden…
Weten jullie misschien dingen die ik zelf kan maken of kleding dat ik kan veranderen zodat je toch een beetje dat indiaan thema idee krijgt?
Het liefst wel iets wat ik zelf kan maken of wat niet veel kost aangezien mijn low budget (;
xxx
ps. Sorry voor de vage titel…

zown hoofdbandje met veren achterop? 2 strepen op je wangen en van die spleet eyeliner. of heb ik het nu niet over indianen? het klinkt best indianerig xD

ik had laatst kamp en daar was het thema ook indiaan… ik ging aan de slag met een groot tshirt ik had maat L en dan kan je zeg maar spleetjes knippen aan de onder kand en zijkand ik had om het shirt een riempje en verder had ik 2 vlechtjes in en een bandje om mn hoofd… ook had ik inderdaad 2 strepen op mn wangen en dikke eyeliner… ik kreeg er best veel complimentjes over dus volgensmij leek het wel op een indiaan… hihi hoop dat je er iets aan hebt.

je kan trouwens ook op youtube zoeken en dan; DIY indian costume. daar staan ook veel leuke ideetjes

dubbel

In een lange t-shirt zoals hierboven al gezegd, scheuren en dan vlechten en versieren