indewatten.com slecht, wat nu?

Hee! Ik had een tijd geleden (eind februari) wat dingen besteld op www.indewatten.com en ik heb die betaald op 3 maart. Toen mijn pakketje maar niet kwam, had ik haar gebeld en kwam er iets vaags uit over dat het niet op de verzendlijst stond ofzo… En toen zei ze dat ze het diezelfde dag nog op de post zou doen (dat was op een maandag) en dat als ik het pakketje woensdag niet zou hebben, ik moest bellen. Sinds die woensdag (nu bijna 3 weken geleden) heb ik haar elke dag een paar keer geprobeerd te bellen, maar niet één keer is er opgenomen. Ik heb er nu geen vertrouwen meer in dat mijn pakketje ooit nog gaat komen, dus ik wil mijn geld terug. Dit heb ik haar ook gesmst, maar wederom geen antwoord.

Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen, hoe krijg ik mijn geld terug als ik haar niet kan bereiken? Bedankt alvast!

Oh, wat vervelend,
Heb je dit al geprobeerd?
http://www.indewatten.com…ion=contactus&mode=update

Is er misschien ook een gewone shop of alleen online?

X

klinkt misschien hard of overdreven wat ik nu ga zeggen, maar ik zou haar nog een keer mailen,smsen, of voicemail inspreken en zeggen dat je dit serieus meent en dat je graag antwoord wilt hebben zoniet dat je zeker ‘‘stappen’’ gaat ondernemen. (met stappen bedoel ik; richting politie etc). sorry klinkt misschien heel hard en overdreven maar ik zou het echt zo doen. vind het niet kunnen dat er niet op jou berichtjes geantwoord wordt en je jou bestelling nog steeds niet hebt. succes;)