Indesign downloaden

Hey!

Voor mijn studievereniging zit ik in een commissie die een tijdschrift maakt, en daarbij ben ik vormgever. Nu ben ik zelf wel aardig handig met Indesign, maar ik heb het niet zelf gedownload destijds. Ik wil het nu graag op mijn andere computer ook hebben, alleen ben ik heel erg bang dat ik virussen op de computer gooi (want dat heb ik laatst ook al gedaan). Ik ben niet onhandig met computers, maar weet vaak niet zo goed waar ik het zoeken moet.

Dus weet iemand waar ik Indesign CS6 veilig en gratis kan downloaden?

Thanks in advance!

Ik zou het bij de torrents gaan zoeken.

@fashionaap: via de torrents ging het dus de laatste keer fout bij mij :slightly_smiling_face:

@impolite: hmm, dat klinkt ingewikkeld :’)

Torrents is de enige manier. Ik weet niet wat voor opleiding je doet maar vaak kan je voor een redelijk bedrag (50-90 euro geloof ik) een heel adobe pakket aanschaffen via school. Dus als je vaker dit soort dingen nodig hebt is dat wellicht een idee.

Maargoed, probeer dus torrents en lees de comments, als er mensen praten over virussen dan zit je dus fout. Kies ook ALTIJD een download met veel seeders. Op Piratebay kan je ook filteren op downloads met veel seeders. Download het bestand en scan het vervolgens met je virusscanner, als die dan niets aangeeft is er echt niets aan de hand.