Indeling kledingkast!

Heee meiden! Ik ga mijn kledingkast even opnieuw indelen, maar hoe hebben jullie het zegmaar? Want ik dacht er misschien aan om setjes bij elkaar te hangen! Of foto’s te maken en die dan op me kast plakken van outfits. Of hebben jullie ht op kleur, of gewoon shirtjes bij shirtjes, schoenen bij schoenen, broeken bij broeken etc?

xx (:

broeken bij broeken, shirtjes bij shirtjes enzo. me bikini’s, riemen, sjaaltjes, sokken, en lingerie in laagtjes. en verder alles wat snel kreukt enz. gewoon opgehangen

Ik heb alles als shirtje bij shirtje, bloesjes bij bloesjes… Combineren kan ik s’morgens vroeg wel. & bij mij past bijna alles bij alles, dus dan is het nogal onhandig om alles op “setje” te gaan hangen.

bij mij liggen normaal gesproken de broeken bij de broeken en shirtjes bij de shirtjes en hemdjes bij de hemdjes mijn kast is nu een grote puinhoop :stuck_out_tongue:
Mn lingerie zit in een aparte la, mn bh’s riemen en bikini’s zitten in 1 la en mn sokken zitten in een aparte la :slightly_smiling_face: en verder heb ik vesten, truien en blousjes in mn kast hangen

Haha okee dan! Thnx!
Maar bij mij ligt het nu allemaal op ‘de hoop’ zoals mijn ouders het noemen, dat is gwn hele grote hoop op een stoel van me met aaaaall me kleren bijna xd
dat is sinds kort ontstaan (:
KUS

Ik zou soorten bij elkaar doen. Broeken bij broeken, shirtjes bij shirtjes etc. En dan bloesjes en dingen die kreuken ophangen :slightly_smiling_face:
Dat is het makkelijkste zoeken vind ik …!

ik zet mn ‘‘te kleine’’ kleding en wat minder mooie ergens achterin ver weg x] en gwn shirts bij shirts etc… en op kleur

meestal broeken bij elkaar shirtjes bij elkaar truien bij elkaar enzo, maar laatst had ik het op kleur gedaan en zo is het nu nog steeds maar ik vind dat niet zo heel fijn xd

Ik doe ook soorten bij soorten. :slightly_smiling_face:

kleur bij kleur ? soort bij soort ?

gewoon broeken bij elkaar
shirtjes bij elkaar
vesten bij elkaar

etc XD
is makkelijk te vinden…
dan alles door elkaar van setjes te vormen etc. :'S

Ik heb al mijn vesten, shirts etc opgehangen op kleur. En dan in mandjes ondergoed en bikini’s, ander mandje sokken, en op de schappen liggen allemaal broeken en rokken en helemaal links achter kleren die ik bijna nooit meer aanheb. En mijn riemen en sjaals hangen ook op kleerhangers.

Ik heb onderin een roede, een staaf zegmaar waar mn broeken, sommige jurkjes en sommige vesten hangen. Daarboven planken met een stapeltje kortmouwshirtjes, langmouw, topjes ect.

Ik heb naast die roede een andere staaf hangen, waar al mn riempjes aan zitten:

http://img522.imageshack.us/img522/6777/foto78.th.jpg

Dit kan ik echt aanbevelen!

Soort bij soort, jassen en vesten heb ik opgehangen, en schoenen dan helemaal onderaan in hun dozen, met een foto van de schoenen op de dozen geplakt, anders moet ik elke doos openen voordat ik de goede schoenen heb gevonden :’)

ik heb het op kleur
shirts bij shirts, truien bij truien
broeken, jurkjes & kwetsbare dingen hangen op
schoenen staan netjes onderin op een rijtje
+ een speciale riemenhanger waaraan mijn riemen hangen.

Ik heb onder mijn bed 3 lades, in de 1e zitten schoenen, de 2e al mijn shirtjes op kleur gesorteert, en het laatste laatje zitten er in mandjes onderbroeken, riemen, sjaaltjes en sokken (Apart van elkaar dus).

En ik heb nog een kastje met 5 lades, 2 voor school + elektronische troep. En die 3 onderste zitten mijn broeken in oprgerolt + joggingbroeken.
(Opgerold anders past het niet :stuck_out_tongue:)

Gewoon truien, tshirts en topjes op twee stapels
Broeken allemaal bij elkaar.
Alle kleinen dingen ver weg gestopt
En al mijn “pronkstukken XD” hangen en dingen die snel kreuken

Ik zou het niet in setjes doen, ik pak vooral 's ochtends gewoon wat uit de kast en dan vind ik het wel leuk xD

hangend: vesten, (avond)jurkjes, bloesjes, giletjes.

op stapels: jeans … (overdag/simpele)jurkjes
rokjes/korte broekjes … longsleeve shirtjes
t’shirts … singlets … andere shirts
sportkleren … pyjamas
en nog wat andere shit.

in de laatjes: ondergoed etc.
riemen etc.
sjaaltjes/leggingen

ik heb alleen maar planken in mijn kast XD

bovenste plak, liggen mijn dekbedden, hoeslakens & handdoeken
2e plank, broeken, hempjes, ondergoed XD en zomerpyjama’s
3e plank, shirtjes, vesten, hoodies.
4e plank, sokken, sjaals, winterpyjama’s
onderste gedeelte allemaal troep XD

Ik heb shirtjes bij shirtjtes. en daar heb ik 2 stapeltjes van gemaakt 1 met shirtjes die ik niet meer zo vaak aan doe de wat oudere shirtjes, en op de andere de nieuwe shirtjes. en voor de rest hangen mijn broeken bij elkaar. Gewoon een beetje soort bij soort.