Inbrekers, wat nu ?

Hee girlsceners

Ik keek net even naar buiten en zag 2 nogal verdachte mannen het huis van de buren beklimmen, ik denk dat het inbrekers zijn, de buurman is niet thuis en de mannen zijn nu al weg gereden, ik weet hoe ze er ongeveer uitzien en ik weet het kenteken van de auto.

Heeft een van jullie hier ervaring mee, of ken iemand me verder helpen met wat ik moet doen, ik heb namelijk geen idee. Mn ouders zijn ook niet thuis of bereikbaar dus die kan ik ook niet om advies vragen.

Ik zou beginnen met de politie bellen en vertellen dat je 2 verdachte mannen het huis van je buren hebt in zien gaan op een niet normale wijze en dat je hun kenteken hebt onthouden en weet hoe ze er ongeveer uit zien.
Die kunnen het verder afhandelen.

Oh en zorg dat je snel bent, want dan kunnen de inbrekers sneller opgepakt worden. En zorg ook voor je eigen veiligheid aangezien je alleen thuis bent.

Ja daar zat ik ook aan te denken, maar ik weet niet geheel zeker of het inbrekers waren, ik zag alleen 2 verdachte mannen van een ladder van het huis van de buren klimmen (oke kromme zin) , zal de politie dat niet vreemd vinden en me niet serieus nemen enzo.

is het niet beter om gewoon tot vanavond te wachten en te wachten of er echt is ingebroken, als dat zo is zeggen de buren dat sowieso.

Nee, ik denk het niet. Ik bedoel het is heel lief dat jij als buurmeisje erop hebt gelet. Ik zou het gewoon doorgeven.

Nou ja, als jij dat wilt dan moet je dat doen, maar ik zelf zou eerder gehandeld hebben.

Ik zou het nu al zeggen. Stel dat het echt is dan heb je een goede daad verricht. Stel dat hetniet zo is, ook.

hmm oke, daar hebben jullie ook wel gelijk in, maar eens bellen dan

haha heel veel eerder is ook niet mogelijk, ik zag het like 10 minuten geleden

Succes !

Heb je ze het huis in zien gaan? Ik zou toch de politie bellen, jij weet het kenteken en weet ongeveer hoe ze er uit zien. Wie weet is er wel kostbaar spul uit zijn huis gejat, zou vervelend zijn als jij je info voor je houdt.

En?

Misschien eerst je buurman bellen…Iemand heeft ooit de politie voor ons gebeld en het bleken onze ramenwassers te zijn, haha.

Ze hebben pas morgen tijd en willen het eerst bevestigd hebben door de buurman

haha, ja dat is natuurlijk ook mogelijk x]

maar ik heb het mobiele nummer van mn buurman niet.

Je ouders ook niet? Maar ja, het is wel begrijpelijk dat ze eerst met jouw buurman willen bellen.

nee mn ouders weten het volgens mij ook niet, heb ook in ons adressen/telefoonnummer boekje gekeken en daar staat het ook niet in.

maar ik snap het opzich wel dat ze met de buurman willen bellen voordat ze echt alles komen checken enzo.

Hebben ze pas morgen tijd? Zo van, er is een moordenaar in je huis, zoek het uit, we komen morgen wel even.

HAHAHHAHAH GENIAAL.

Ja zo komt het over bij mij.
Even in me agenda zetten hoor: 13.00 Moordenaar in de boeien slaan
Like dafuq