Hey lieve meiden! Ik heb even een anoniem account aangemaakt, sorry
Ik heb jullie hulp/tips even nodig…
Hier even een korte samenvatting:
Sinds eind oktober-begin december had ik een jongen leren kennen, per toeval op school. Om een of andere domme reden had ie mij toegevoegd op Facebook, waardoor hij dan dus begon te praten met mij. Elke avond opnieuw begon hij tegen me, wat eigenlijk wel heel schattig was. Je zag dat hij veel moeite deed, maar ja ik speelde een beetje hard to get. In die tijd spraken we weleens af, gewoon als vrienden. Tot op een dag in maart waar hij me opeens kuste. Hij was de eerste die me ooit kustte dus ja ik wist niet heel goed hoe ik moest reageren en wat ik ervan moest denken. Dus we bleven vrienden. Het was duidelijk dat hij meer wou dan alleen vrienden zijn, maarja ik bleef koppig, misschien een beetje té.
Maar toen opeens uit het niets zei hij dat hij iets moest vertellen: hij had een beste vriendin dat ervan wist dat we hadden gekust, en opeens was zij ook verliefd op hem… Hij wist niet wat het beste was; ofwel kiezen voor mij, ofwel voor haar (hij was ooit al eens verliefd op haar geweest, maar toen had zìj hem afgewezen…), of gewoon voor niemand. Hij koos voor mij, terwijl hij helemaal niet zeker was of dat ik ook verliefd was op hem. Dus ja. Hij deed echt veel moeite, begon letterlijk elk gesprek, was zo lief.
Dat was het moment dat ik ook besefte dat ik ook wel gevoelens had voor hem, en dat ik té hard to get speelde. Een week of twee later waren we samen haha.
Maar dan nu, we zijn nog steeds samen, heel gelukkig maar toch heb ik het gevoel dat hij minder moeite doet dan in het begin, wat ik op zich niet zo heel erg vind maar daardoor begin ik verder te denken en ben ik bang dat hij me na een tijd ‘beu’ is op het zo te zeggen, het klinkt raar maar ja hij heeft keuze, ik ben niet de enige dat op hem verliefd is. Ik ben gewoon zo ontzettend bang om hem te verliezen…
De laatste tijd ben ik het altijd dat initiatief neemt, vraagt of ik hem kan zien, hij was zelfs al eens vergeten dat we haddden afgesproken, ik heb ooit ook al eens een raar smsje gekregen dat niet naar mij bedoeld was, het klinkt stom maar hij zegt nooit meer ‘ik hou van je’ ofzo, dit klinkt echt het stomste ooit maar ja bij mij zijn het de kleine dingen die het maken. Doordat de examens eraan komen zie ik hem nu nòg minder, waardoor alles nog onzekerder wordt bij mij… Ik heb echt al veel geweend daardoor, maar ik weet niet, langs één kant wil ik het er wel over hebben met hem, maar langs de andere kant, ja ik weetniet, ik ben bang dat hij het ‘verkeerd opneemt’ ofzo en dat we dan ruzie ofzo krijgen en dat is dan echt het laatste wat ik wil…
Heeft iemand al eens iets soortgelijks meegemaakt? Of iemand die gewoon tips heeft? Of ben ik gewoon weer te achterdochtig…
Dank jullie wel om dit te lezen en misschien ook te reageren. Kus