in zwart

Voor mijn werk in een parfumerie mag ik alleen zwart aan. Nou ben ik 15 en wil ik natuurlijk niet helemaal netjes eruit zien want dat hoeft ook niet. Ik heb alleen geen idee hoe ik dingen moet combineren en welke dingen dan.
Voor mijn werk zijner een paar regels: Alles zwart behalve de schoenen en accessoires (sjaaltjes , oorbellen)en Je mag geen kort broekje lage decolleté of open rug hebben.

Hebben jullie ideeën hoe ik me toch leuk kan kleden maar wel in alleen zwart?

xx

Heb je misschien wat fotos van de kleding en accessoires die je hebt? Dan kunnen we misschien beter tips geven over wat waarbij staat.

Een zwarte jegging en een simpel zwarte loshangende blouse lijkt me wel leuk

Ik kan nu geen foto’s maken maar ik heb een tshirt met kantenbovenkant, een colbert, een broek, een zwarte rok, een jegging en verschillende accessoires. :slightly_smiling_face:

Zwarte skinny met een zwart blousje, die in je broek doen en dan gouden accesoires.

Mij lijkt een rok of jegging met blouseje ofzo het leukst, en dan met een hoop kleurtjes in de accessoires om het wat vrolijker en sportiever te maken! :slightly_smiling_face:

Zwarte skinny met zwart blousje. Heb ik ook vaak aan en mag alleen zwart en wit aan.
Ik heb ook wel eens een zwarte skinny met zwart hemdje en zwart colbertje of leren jasje aan.