In zijn telefoon gekeken...

Uitmaken. Hij verdiend naar mijn mening geen eens een uitleg en om heel eerlijk te zijn, ook al klinkt dit misschien heel hard, denk ik dat die geen eens moeite zal doen om je te houden… Zoals jij hem beschrijft is het een typische jongen die nog niet serieus genoeg is voor een relatie.

Ik zou dit echt niet moeten weten. Ik zou hem erover aanspreken en eens heel duidelijk maken wat dat betekend. Ik zou het persoonlijk uitmaken, omdat je hem héél duidelijk totaal niét kan vertrouwen…

Wow,wat een eikel,nee dit ik echt súper lullig.Gewoon dumpen die gast.

Dumpen. Wat een player, ik bedoel, als hij zo omgaat met die vriendin van zn vriend (ofzo?) betekent dat ook dat hij jou zo zal behandelen. Als het kan, raad ik je aan dat andere meisje te waarschuwen. Ze wordt namelijk gewoon gebruikt!

En laat duidelijk zijn dat jij je NIET aanstelt!!!

Ik zou het uitmaken. Je kan zo iemand nooit meer vertrouwen

Dumpen die gast!

Dat hij andere meisjes lekkerding noemt zou ik weer niet zo erg vinden, doet mijn vriend bij zoveel mensen. Dat doet me echt niets. Maar dat tweede verhaal dat hij behoefte heeft aan een ander lichaam enz. dat gaat echt (veel) te ver als je in een relatie zit…

Als je hier mee door gaat wordt je alleen maar meer gekwetst omdat dan daadwerkelijk het punt komt dat hij seks heeft gehad met een ander meisje. Direct afkappen en over enkele tijd zal je blij zijn dat je van zo’n sukkel af bent! Hopelijk zie je dat nu al in…

Uitmaken. Ik ben verrast dat je hier nog over twijfelt of twijfelde. Zou jij nog een toekomst zien in zo’n relatie? Je weet dat hoe schijnheilig hij tegen je doet. Zo’n persoon kan je toch gewoon niet vertrouwen?
En dat hij gevoelens heeft voor jou zal vast wel zo zijn, maar blijkbaar heeft hij niet genoeg aan 1 meisje. Zoek asjeblieft een jongen die jou wél waardig is.

Zegmaar alles wat mensen hierboven zeggen klopt, hoe lastig dat ook is! Later krijg je er spijt van als je het aanhoud…

Rachel, het is niet voor niks dat hij zijn mobiel was vergeten zodat jij erop kon kijken en gewaarschuwd kon worden over het feit dat deze jongen niet te vertrouwen is. Maak het uit voordat hij het doet op een vervelende manier!

Offtopic ik dacht dat ik gereageerd had zonder het te weten maar ik heb een kloon :hammer:

Ik snap dat je het nu lastig vind. Maar als je het aan laat, zal hij zich zeker niet beter gaan gedragen. Dit gedrag kan alleenmaar erger worden. Zeker als dit al gebeurt na twee maanden. En hoe langer je wacht met uitmaken, hoe moeilijker het is om het uit te maken. Beter nu dan later. :slightly_smiling_face:

Ergens denk ik ook dat het zo kan zijn t hij dit tegen zijn vrienden zegt om stoer te doen. Maar dat is alsnog geen excuus om zo respectloos te praten over jou en zijn scharrel.

Ik zie nu allemaal reacties met ‘maak het uit’ enzo, maar dat is niet zo makkelijk als je om hem geeft wat jij volgensmij doet? Ik zou er als ik jou was met hem over gaan praten, kijken wat hij erover te zeggen heeft en dan verder kijken hoe je het doet. succes!

We zeggen ook niet dat het makkelijk is… Maar vind jij dit kunnen dan? Zou jij ûberhaupt nog wel met iemand samen willen zijn die ‘behoefte heeft aan een ander lichaam?’ Die al planned seks met 'n ander te hebben? Waarvan je al die erge gesprekken hebt kunnen lezen.

Hij planned seks te hebben met 'n ander?!

ik zou het echt gewoon uit maken, nu, je bent hem geen uitleg schuldig, hij is zo veel fouter bezig dan jij was door in zijn telefoon te kijken.