In zijn telefoon gekeken...

Ah, normaal ben ik echt niet het type om over m’n relatie te klagen maar nu móet ik het echt even kwijt haha…

Anyways, ik ga nu een kleine 2 maandjes met mijn vriend, wat voor hem blijkbaar een hele “prestatie” is omdat hij normaal alleen was van one night stands (niks mis mee opzich…) etc, niet echt gebonden persoon en een enorme flirt.
Maar naar mijn idee ging het zó goed, bijna dagelijks krijg ik te horen hoe verliefd hij op me is en allerlei complimentjes etc.

Dus eergister was hij bij mij en is z’n telefoon vergeten, waar ik heel idioot en slecht in heb gekeken. I know I know, gebrek aan vertrouwen misschien maar de nieuwschierigheid was killing.
Wat ik daar onder andere in gevonden heb is dat hij een meisje lekkerding noemde, ze hadden die dag afgesproken want hij had haar zogenaamd gemist en wilde weten hoe het met haar ging. Waarop zij ergens antwoordde dat hij haar maar niet los wilde laten de hele tijd.

Verder zegt hij tegen zijn vrienden dat hij behoefte heeft aan een ander lichaam (nu al?!) en dat er een bepaald meisje in een andere provincie woont, bij een goede vriend van hem, die hem blijkbaar heel opwindende snapchats stuurt en dat hij seks met haar wilt en dat ze zo geil is etc. etc. Waarop die vriend zei kom in de zomervakantie (heeft hij vervroegd, over een maand plus minus) en dan heb je seks met haar. Ik schrijf het nu nog beleefd, maar het was ZO ranzig en disrespectvol hoe hij het zei tegenover dat meisje, maar vooral naar mij. Ik ben echt zo erg gekwetst, ookal had ik niet in z’n telefoon moeten kijken. Dat for sure.
Normaal zou ik hierover ook praten met hem als ik iets zou vermoeden, maar dat was niet eens het geval. Hij zegt altijd tegen mij dat hij nooit op bepaalde manier met andere meisjes praat, hij ze negeert, hij zó gelukkig met mij is en dan blijkt dat dat gewoon niet waar is.

Ik voel me echt een ontzettende aansteller en achteraf had ik natuurlijk niet in zijn privédingen moeten kijken, maar na 2 maanden al dit gezeik. Gister is die z’n telefoon komen ophalen en later op WhatsApp deed hij ook ontzettend lief en slijmerig, dus misschien dat ie iets vermoed. Maar ik weet echt niet wat ik nu moet doen. En ik weet dat er veel ergere dingen zijn hoor, maar dit kwam gewoon als een enorme schock voor me.
Ik weet ook echt niet hoe ik moet reageren als hij over maandje zegt dat ie naar die vriend gaat, want dat is voor mij gewoon bijna een bevestiging dat hij met een ander seks heeft. Weet niet of ik zo ver moet doordenken, want zo ver is het nog niet, maar ik hoop dat jullie snappen waar dit vandaan komt…

Ik zou graag jullie tips krijgen want op dit moment ben ik echt radeloos. In ieder geval bedankt voor het lezen!

Gewoon uitmaken, ik zou dit echt niet pikken.

Ik zou het idd ook niet eens aanhouden :"). Als hij zo over andere meiden praat, hij ‘behoefte heeft aan een ander lichaam.’ Kom op, dat hoort echt niet. Desnoods zeg je er nog wat van tegen hem.

blijkbaar geef hij dus toch niet zoveel om je als hij zei.
als je echt van iemand houd wil je diegene niet kwetsen of pijn doen en dit vind ik gewoon vreemd gaan.
uitmaken dus, je verdient iemand die wel 100% voor je gaat!

Niks aan toe te voegen.

Is ie gestoord ofzo? Lekker een soa laten oplopen ergens daag sukkel daag.

Ik vind dat je er nog behoorlijk rustig onder blijft, dat je zegt dat er veel ergere dingen zijn… Ik zou dit echt niet pikken en het uitmaken… Jullie zijn pas twee maanden bij elkaar en hij gaat al vreemd via snapchats en wil seks hebben met andere meiden terwijl jij er niks vanaf weet? Klinkt voor mij toch als een behoorlijke vreemdganger… Walgelijk dit.

Dumpen, echt zonder twijfel. Wat een zak

Inderdaad dumpen. Natuurlijk is het een beetje laf enzo om in zijn telefoon te snuffelen, maar dat is niks naast de dingen die hij jou aan doet! Wat een sukkel.

Als dit al geen reden is om iemand te dumpen, weet ik het ook niet meer. Je bent nog maar 2 maanden samen, get out nu je nog kan.

Wat een ontzettende eikel!!! Maar ik vind het wel rottig dat je er zo achter moet komen, stel je voor dat je niks wist… Maar ik zou hem dumpen en vergeten

Uitmaken

Ik zou ZO laaiend zijn en hem echt ijskoud dumpen. Daarna nooit meer willen zien/spreken. En ja in zijn telefoon kijken is niet netjes maar nu je dit weet zou ik me daar opeens niet al te schuldig meer over voelen.

Uitmaken die handel.

hee,
allereerst wil ik zeggen dat ik heel goed snap wat je bedoelt. ik heb namelijk ook een vriendje die voor mij echt een player was. hij had elke week zo’n beetje 3 meisjes, als het niet meer is. hij zegt dat ie nu 100% voor mij gaat en alleen mij wil. zo te zien is dat ook zo, ik hoor ook geen verhalen meer over hem van vrienden die eigenlijk alles weten van hem als het over de meisjes gaat. maar toch blijf ik zo’n wantrouwend gevoel hebben soms, ik weet niet waarom, het is denk ik gewoon onzekerheid. maar nu over jou. jij hebt dit gelezen in zijn mobiel, besef wel ; dit is niet normaal en dit verdien jij zeker niet. als je echt van hem houd en hem niet kwijt wilt zou ik als eerst met hem gaan praten. zeg dat je in zijn mobiel hebt gekeken, (en dat je weet dat dat ook niet erg netjes is), maar zeg ook dat je er achter bent gekomen wat hij allemaal zegt tegen meisjes en vrienden. jullie moeten hier maar is even goed over gaan praten. als jullie echt van elkaar houden komen jullie hier samen uit, dat weet ik zeker. maar als jij het gevoel hebt dat je het moet uitmaken enz, dan moet je dat doen… ik zeg altijd:
‘follow your heart, but take your brain with you’.
ik wens je heeeel veel succes hiermee, het komt goed! xxx.

Mag ik wel even zeggen dat je je verhaal al begint met ‘Wat een hele prestatie is want hij was van de one night stands, hij is een enorme flirt etc.’ je zegt dus eigenlijk al een beetje dat je wel vanaf het begin al vermoedens had dat er zoiets kon gebeuren.

Ik zou het in ieder geval zeker niet pikken, wat denkt die wel niet? Ik zou hem ermee confronteren. En als hij het dan gooit op ‘je had niet in mijn telefoon moeten kijken’ dan zeg je maar dat hij je die vermoedens niet had moeten geven!

Hi! Echt super dat er zo snel al zoveel reacties zijn. De meesten zijn ook gewoon straight to the point, met uitmaken, dumpen etc.
Ik weet heus dat dit hoogstwaarschijnlijk de beste optie is hoor, maar mijn gevoelens voor hem kan ik niet van de 1 op de andere dag uitschakelen. En ik voel me zo laf en alsof ik nu voor hem op kom, ookal weet ik dat ik dit niet verdien, maar ik geef echt teveel om hem.
Gister probeerde ik al tegen mezelf te zeggen dat ik in m’n hoofd moet houden dat het al uit is zodat de schock later minder erg is. Want ik het natuurlijk niet accepteren dat hij echt naar die vriend gaat volgende maand en dat hij dan echt seks heeft met dat meisje.
In ieder geval, ik hoop dat ik deze stap snel kan zetten zodat ik verder kan en er een last van m’n schouders afvalt.

Dat je je gevoelens niet zomaar uit kunt zetten is logisch, maar bedenk wel wat voor schade ze al hebben opgelopen na jouw ontdekkingen.
Liever extra verdrietig dan nog langer aan deze zak vastzitten, jij verdient dit niet.